-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny singelcab fra VW
Bilen har 2,2 meter langt plan og et lasteareal på 3,57 kvadratmeter.

Det er selvsagt Amarok i singekabinutgave det er snakk om.
VW presenterte i dag den for såvidt lenge ventede utgaven av pickupen som har fått strålende karakterer i pressen, ikke minst i YrkesBil.
Med kun en seterad blir lasteplanet hele 65 centimeter lenger enn på den doble Amaroken, samtidig som VW lover at dette er en riktig romslig enkeltkabiner.
I praksis betyr det både rom til å skyve setet langt bak - og til å plassere gjenstander og bagasje bak setet.
Bilen leveres med tolitersmotor og henholdsvis 122 og 163 hester. Bilen bygges faktisk med tohjulsdrift, men jeg regner med at det i all hovedsak er versjonen med innkoblbar 4Motion og reduksjonsgir som er mest aktuell for Norge. Foruten elektroniske diffsperrer, kan bilen også utstyres med mekanisk sperre på bakakselen.
Sikkerheten er som vi kan vente vel i aretatt fra VWs side, med ESP og full airbagpakke som standardutstyr, og Amarok har oppnådd 4 stjerner i krasjtest hos Euro NCAP.
Og det trenger ikke se trist og nøkternt ut å kjøre pickup: VW tilbyr en omfangsrik stylingpakke også for singecab-varianten.
Singelcaben er i skrivende stund tilgjengelig for bestilling i Tyskland, til en startpris på 19.500 euro for enkleste utgave (med bakhjulsdrift)
I Norge koster i dag billigste variant (med firehjulsdrift) av Amarok doublecab rett over 250.000 kroner eks. mva. Vi tipper singelcaben kan forventes å starte 10-15.000 kroner under dette.