-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Kan oppfylle anbudskrav
Den endelige rekkevidden er ikke fastsatt, men prisen er klar og Isuzu-importøren har åpnet ordreboken.
Isuzu er ikke først ute med elektrisk pickup på markedet, men kanskje den likevel svarer bra på noen behov. Konkurrenten Maxus leveres foreløpig kun med bakhjulstrekk, men frister med lavere pris. Ford Lightning leverer storhet og firehjulstrekk, men til en startpris over 1 million kroner.
Nye elektriske Isuzu pickup leverer firehjulstrekk, 5 seter, 3,5 tonn hengervekt og 1 tonn nyttelast til startpris 749.900 kroner.
Stadige strengere krav til elektrifisering av anleggskjøretøy i anbudsprosesser kan være en hodepine. Helelektriske Isuzu D-MAX EV Pickup kan kanskje hjelpe deg i anbudskonkurransen.
Isuzu D-MAX EV blir tilgjengelig i to karosserivarianter: Double Cab og Extended Cab, og man kan velge mellom 5-seter eller 2-seters varebil.
Testet i Norge
– Representanter fra fabrikken har gjentatte ganger besøkt Norge for å studere det elektriske markedet både her og i Europa. I tillegg har omfattende tester blitt gjennomført på norske veier under ulike forhold, både sommer og vinter. Dette har sikret at D-MAX EV oppfyller Isuzus høye standarder for kvalitet, ytelse og pålitelighet, selv under krevende kjøreforhold, sier Steinar Dokken, salgssjef for Isuzu Norge.
-Dette er den første helelektriske 1-tonns pickupen på markedet med 4x4 - og ekstra gøy er det at vi lanserer før Toyota Hilux, Ford Ranger og Volkswagen Amarok, sier Dokken.
Kinesiske JAC skal etter planen også lansere en elektrisk pickup med firehjulstrekk i Norge.
Mindre støy
Firehjulstrekksystemet, utstyrt med nyutviklede e-aksler både foran og bak, gir god fremkommelighet i krevende terreng og en jevn akselerasjonsfølelse som er karakteristisk for elektriske kjøretøy. Samtidig reduseres støy og vibrasjoner, noe som bør gi en komfortabel kjøreopplevelse.
Den elektriske utgaven vil tilbys i tillegg til dagens fossildrevne Isuzu D-MAX.
Den endelige rekkevidden er ikke fastsatt, men tester i Norge under normal kjøring viser at bilen oppnår over 300 km ifølge importøren.
De første bilene ankommer i løpet av sommeren.