-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Kan oppfylle anbudskrav
Den endelige rekkevidden er ikke fastsatt, men prisen er klar og Isuzu-importøren har åpnet ordreboken.
Isuzu er ikke først ute med elektrisk pickup på markedet, men kanskje den likevel svarer bra på noen behov. Konkurrenten Maxus leveres foreløpig kun med bakhjulstrekk, men frister med lavere pris. Ford Lightning leverer storhet og firehjulstrekk, men til en startpris over 1 million kroner.
Nye elektriske Isuzu pickup leverer firehjulstrekk, 5 seter, 3,5 tonn hengervekt og 1 tonn nyttelast til startpris 749.900 kroner.
Stadige strengere krav til elektrifisering av anleggskjøretøy i anbudsprosesser kan være en hodepine. Helelektriske Isuzu D-MAX EV Pickup kan kanskje hjelpe deg i anbudskonkurransen.
Isuzu D-MAX EV blir tilgjengelig i to karosserivarianter: Double Cab og Extended Cab, og man kan velge mellom 5-seter eller 2-seters varebil.
Testet i Norge
– Representanter fra fabrikken har gjentatte ganger besøkt Norge for å studere det elektriske markedet både her og i Europa. I tillegg har omfattende tester blitt gjennomført på norske veier under ulike forhold, både sommer og vinter. Dette har sikret at D-MAX EV oppfyller Isuzus høye standarder for kvalitet, ytelse og pålitelighet, selv under krevende kjøreforhold, sier Steinar Dokken, salgssjef for Isuzu Norge.
-Dette er den første helelektriske 1-tonns pickupen på markedet med 4x4 - og ekstra gøy er det at vi lanserer før Toyota Hilux, Ford Ranger og Volkswagen Amarok, sier Dokken.
Kinesiske JAC skal etter planen også lansere en elektrisk pickup med firehjulstrekk i Norge.
Mindre støy
Firehjulstrekksystemet, utstyrt med nyutviklede e-aksler både foran og bak, gir god fremkommelighet i krevende terreng og en jevn akselerasjonsfølelse som er karakteristisk for elektriske kjøretøy. Samtidig reduseres støy og vibrasjoner, noe som bør gi en komfortabel kjøreopplevelse.
Den elektriske utgaven vil tilbys i tillegg til dagens fossildrevne Isuzu D-MAX.
Den endelige rekkevidden er ikke fastsatt, men tester i Norge under normal kjøring viser at bilen oppnår over 300 km ifølge importøren.
De første bilene ankommer i løpet av sommeren.