-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nissans London-taxi
Nissan NV200 har blitt valgt som New York City Taxi of tomorrow. Nå står London for tur.

Siden høsten 2012 har Nissan testet ut en variant av NV200 som skal skreddersys for å tilfredsstille de nye kravene som stilles til Londons taxier. Den siste tiden har lett maskerte biler kjørt rundt i realistiske omgivelser i metropolen.
Nissan har skreddersydd flerbruksbilen for London, hvor Nissan Design Europe har gjort en jobb de selv gir uttrykk for å være strålende fornøyde med. Det er samme team som står bak Qashqai og Juke, så man kan trygt si de har tatt sjanser tidligere også.
Den nye taxien skal være leveringsklar fra desember 2014 og er utstyrt med en moderne 1,6-liters dieselmotor og automatgirkasse. Den har et oppgitt CO2-utslipp på 179 gram per kilometer og NOx-utslipp på 10 mg/km – langt gunstigere enn tallene dagens London-taxier opererer med.
I løpet av 2015 skal Nissan også lansere en taxi med elmotor, basert på eNV200.
LES: Nissans el-offensiv
Taximarkedet i London er ikke noe nytt for Nissan – deres 2,7-liters dieselmotor ble benyttet i FX4 Fairway og TX1 på 1980- og 90-tallet og opparbeidet seg et godt rykte for sin slitestyrke.
Ved å skreddersy taxien for London har Nissan måttet forholde seg til strenge rammer. For eksempel skal alle taxier ha en vendediameter på maks 25 fot (7,6 meter) og vippeseter i andre seterad.
Nissan-utgaven har dessuten skyvedører som gjør det lett å få inn en rullestol, og passasjerene kan få ladet sine telefoner via USB- og 12V-uttak mens de er underveis til sitt mål.
Ifølge Nissan er designen spesialutviklet for å ta vare på stolte tradisjoner fra de legendariske Hackney Carriages som har preget bybildet. Teknologien er likevel topp moderne, det benyttes for eksempel LED’er i taklampa.
Det blir definitivt ikke det samme å sette seg inn i en Nissan London Taxi som i en av de gamle gode, men livet må vel gå videre?