-
Bruktbilselger
Møller Bil AS
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Senterleder
NAF Senter Kongsberg
-
Kundemottaker
NAF Senter Oslo
-
Kundemottaker
NAF Senter Hamar
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Bilselger brukt/pre-owned
Formula Automobile Norge AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Mekaniker
NAF Senter Molde
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Trondheim
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS

94 elbusser fra Golden Dragon til Vy
Vy Buss AS har valgt Eurobus Nordic AS som leverandør av bussmateriell til anbudet med Brakar AS i området Kongsberg, Numedal og midtfylket.
Det er Eurobus Nordic AS som melder i en pressemelding at de har signert en kontrakt med Vy Buss AS på 94
busser fra den kinesiske produsenten Golden Dragon.
– Vi er veldig glade for at Vy Buss AS har vist oss tillit og valgt Eurobus Nordic som leverandør. Dette er Eurobus Nordic AS største bussordre siden oppstarten av vårt firma i 2018. Leveransen gjelder ikke bare bussmateriell, men også en ettermarkedsløsning, sier Lasse Andersen, administrerende direktør i Eurobus Nordic AS.
– Vi ser frem til oppstart og vil gjøre vårt ytterste for at Vy Buss, Brakar og passasjerene skal få en positiv opplevelse, sier Andersen.
Bussmateriellet som skal leveres er:
• Golden Dragon Pivot E9 LE kl. 1
• Golden Dragon Pivot E13 LE kl.2
• Golden Dragon Triumph Light kl.2
• Golden Dragon Triumph kl.2
Samtlige busser skal være levert innen 1. juni 2023, og skal være i drift fra 1. juli 2023.
– Eurobus Nordic har i 2021/22 levert 130 busser i Danmark. Vi representerer Golden Dragon i Norge, Danmark, Sverige og Finland. For store busser tilbyr vi kun elektriske drivlinjer, sier Andersen.