-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ford inkluderer serviceavtale
Ford Motor Motor Norge lanserer serviceavtale som standard ved kjøpe av alle nye Ford Pro nyttekjøretøy. Serviceavtalen gjelder i hele Norge og inkluderer alle rutineservicer, samt årlig kontroll de årene det ikke gjennomføres service.
Serviceavtalen, som gjelder nyttekjøretøy solgt i Norge, varer i 3 år eller inntil 45.000 km, og kan gjennomføres hos alle de 79 Ford-autoriserte verkstedene i hele Norge.
– Ford er allerede det bilmerket i Norge med størst tillit til verkstedbesøk blant kundene. Når vi nå standardiserer en kostnadsfri serviceavtale ved kjøp av alle nye Ford Pro nyttekjøretøy, er det et helt unikt tilbud i det norske markedet - som vi vet vil bli satt pris på av våre kunder, sier salgsdirektør i Ford Motor Norge Asgeir Nordeng.
– Vi skal bli best på nyttekjøretøy, og da må vi ikke bare ha de beste produktene, men også det beste servicetilbudet. Det er helt avgjørende for bedriftskundene.
Ford er ifølge Autoindex det bilmerket i Norge som kundene har mest tillit til at gir gode råd for ekstraarbeid som foreslås når bilen er på verksted.
Ford Pro Serviceplan er standardisert på lik linje som nybilgaranti og gjelder følgende modeller som er solgt fra og med 9. mars i år:
Transit Courier, Transit Connect, Tourneo Connect AWD varebil, Transit Custom, 2T Transit (varebil, chassis, dobbelcab og buss) og nye helelektriske Ford E-Transit. Nye Ranger, som kommer i salg senere i år, vil også ha Ford Pro Serviceplan som standard.
– Serviceavtalen gjelder alle kunder og gjelder over hele landet. Det betyr at servicen kan gjennomføres kostnadsfritt på ethvert Ford-autorisert verksted og er helt uavhengig av hvilken norsk Ford-forhandler som solgte nyttekjøretøyet første gang, sier Nordeng.
Ford Pro Serviceplan inkluderer også utskifting eller reparasjon av standard servicedeler, årlig lakk og karosserikontroll, erstatningsbremsevæske hvert andre år og kontroll av klimaanlegg hvert tredje år.
Dersom kunden ønsker det kan også serviceavtalen, mot et pristillegg, utvides til å gjelde for en lengre periode eller flere kjørte kilometer.
Serviceavtalen kan også oppgraderes til Service+. Dette er en service- og vedlikeholdsavtale som i tillegg til service og årlig kontroll, også inkluderer vedlikehold for de viktigste slitedelene. Dette gir kundene enda mer forutsigbare driftskostnader.