-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
NLF sikrer ferjekapasitet Moss–Horten
Lastebileierforbundet har fått gehør for fem ferjer, foreløpig fram til oktober.
Som resultat av stengingen av Oslofjordtunnelen for tungtransport over 7,5 tonn, har det i sommer gått en ekstra ferje på strekningen Moss–Horten.
Men da Bastø Fosen ville avvikle den femte ferjen fra 15. august fikk NLF kaffen i vrangsstrupen.
Adm. direktør Olav Slaatsveen kontaktet Statens vegvesen, mens NLFs regionsansvarlige og tillitsvalgte i de berørte fylkene opprettet kontakt med det lokale vegkontoret.
Og det ga resultater: Vegsjefen i Østfold innkalte ferjeselskapet og de lokale NLF-avdelingene til et hastemøte.
Her oppnådde NLF å få gehør for det uttalte behovet for fortsatt fem ferjer i sambandet. Bastø Fosen kommer til å benytte M/F Stavanger frem til 1. oktober.
- NLF er veldig fornøyde med at Bastø Fosen og veimyndighetene har tatt våre synspunkter til følge, sier kommunikasjonssjef Kari Brun Ågotnes.
- Det er imidlertid fortsatt et stykke arbeid igjen. Den femte ferja er bare frem til 1. oktober. NLF mener det er logisk at den må gå frem til Oslofjordtunnelen igjen er åpen for tungtrafikk over 7,5 tonn, og har fremmet krav om dette.