-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Produktiv lakkleder/lakkerer
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
NLF sikrer ferjekapasitet Moss–Horten
Lastebileierforbundet har fått gehør for fem ferjer, foreløpig fram til oktober.

Som resultat av stengingen av Oslofjordtunnelen for tungtransport over 7,5 tonn, har det i sommer gått en ekstra ferje på strekningen Moss–Horten.
Men da Bastø Fosen ville avvikle den femte ferjen fra 15. august fikk NLF kaffen i vrangsstrupen.
Adm. direktør Olav Slaatsveen kontaktet Statens vegvesen, mens NLFs regionsansvarlige og tillitsvalgte i de berørte fylkene opprettet kontakt med det lokale vegkontoret.
Og det ga resultater: Vegsjefen i Østfold innkalte ferjeselskapet og de lokale NLF-avdelingene til et hastemøte.
Her oppnådde NLF å få gehør for det uttalte behovet for fortsatt fem ferjer i sambandet. Bastø Fosen kommer til å benytte M/F Stavanger frem til 1. oktober.
- NLF er veldig fornøyde med at Bastø Fosen og veimyndighetene har tatt våre synspunkter til følge, sier kommunikasjonssjef Kari Brun Ågotnes.
- Det er imidlertid fortsatt et stykke arbeid igjen. Den femte ferja er bare frem til 1. oktober. NLF mener det er logisk at den må gå frem til Oslofjordtunnelen igjen er åpen for tungtrafikk over 7,5 tonn, og har fremmet krav om dette.