-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
NLF sikrer ferjekapasitet Moss–Horten
Lastebileierforbundet har fått gehør for fem ferjer, foreløpig fram til oktober.

Som resultat av stengingen av Oslofjordtunnelen for tungtransport over 7,5 tonn, har det i sommer gått en ekstra ferje på strekningen Moss–Horten.
Men da Bastø Fosen ville avvikle den femte ferjen fra 15. august fikk NLF kaffen i vrangsstrupen.
Adm. direktør Olav Slaatsveen kontaktet Statens vegvesen, mens NLFs regionsansvarlige og tillitsvalgte i de berørte fylkene opprettet kontakt med det lokale vegkontoret.
Og det ga resultater: Vegsjefen i Østfold innkalte ferjeselskapet og de lokale NLF-avdelingene til et hastemøte.
Her oppnådde NLF å få gehør for det uttalte behovet for fortsatt fem ferjer i sambandet. Bastø Fosen kommer til å benytte M/F Stavanger frem til 1. oktober.
- NLF er veldig fornøyde med at Bastø Fosen og veimyndighetene har tatt våre synspunkter til følge, sier kommunikasjonssjef Kari Brun Ågotnes.
- Det er imidlertid fortsatt et stykke arbeid igjen. Den femte ferja er bare frem til 1. oktober. NLF mener det er logisk at den må gå frem til Oslofjordtunnelen igjen er åpen for tungtrafikk over 7,5 tonn, og har fremmet krav om dette.
Se også saken på www.lastebil.no.