-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
NLF sikrer ferjekapasitet Moss–Horten
Lastebileierforbundet har fått gehør for fem ferjer, foreløpig fram til oktober.
Som resultat av stengingen av Oslofjordtunnelen for tungtransport over 7,5 tonn, har det i sommer gått en ekstra ferje på strekningen Moss–Horten.
Men da Bastø Fosen ville avvikle den femte ferjen fra 15. august fikk NLF kaffen i vrangsstrupen.
Adm. direktør Olav Slaatsveen kontaktet Statens vegvesen, mens NLFs regionsansvarlige og tillitsvalgte i de berørte fylkene opprettet kontakt med det lokale vegkontoret.
Og det ga resultater: Vegsjefen i Østfold innkalte ferjeselskapet og de lokale NLF-avdelingene til et hastemøte.
Her oppnådde NLF å få gehør for det uttalte behovet for fortsatt fem ferjer i sambandet. Bastø Fosen kommer til å benytte M/F Stavanger frem til 1. oktober.
- NLF er veldig fornøyde med at Bastø Fosen og veimyndighetene har tatt våre synspunkter til følge, sier kommunikasjonssjef Kari Brun Ågotnes.
- Det er imidlertid fortsatt et stykke arbeid igjen. Den femte ferja er bare frem til 1. oktober. NLF mener det er logisk at den må gå frem til Oslofjordtunnelen igjen er åpen for tungtrafikk over 7,5 tonn, og har fremmet krav om dette.
Se også saken på www.lastebil.no.