-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Vil ha like regler for avskrivning
Både svenske og danske lastebileiere har gunstigere avskrivningsregler enn de norske. Norges Latstebileier-Forbund krever like konkurransevilkår.

Norges Lastebileier-Forbund (NLF) mener det må bli like regler for avskrivning i de nordiske landene. Slik det er i dag, gir det gir det svenske og danske lastebileiere konkurransefortrinn på bekostning av de norske.
I Sverige kan man nedskrive driftsmidler med 30 prosent i året. I Danmark er satsen 25 prosent, mens Norge har 20 prosent.
- Vi krever samme prosentsats i alle nordiske land, sier adm direktør Olav Slaatsveen i NLF. Dette har vært en kampsak i lang tid – og vi mener alle må se at dette er urettferdig. Og de norske eierne rammes.
Urettferdig formuesskatt
Bedre er det ikke med den norske formuesskatten som straffer mange norske lastebileiere. VG/E24 forteller om Inge Mollestad fra Grimstad som driver transportselskapet ASA Holvik Transport & Spedisjon i Grimstad.
Eieren sitter selv bak rattet og jobber minst 50 timer i uka. Han tar ikke ut en krone i utbytte, da øverste prioritet er nedbetaling av gjeld.
I 2008 hadde han en bruttolønn på 408.000 kroner. På grunn av eierandelen i lastebilselskapet fikk han en formuesskatt på kr 49.000.
Og som han sier: - Det hadde vært ok om jeg hadde fått utbytte fra selskapet. At man må skatte av arbeidende kapital, er urettferdig.
- Vi straffes ved å prioritere nedbetaling av gjeld i stedet for å ta ut utbytte.