-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Buss eller lastebil?
Volvo har i samarbeid med Schenker Åkeri AB og TFK (Institutet för transportforskning) tatt fram et nytt konseptkjøretøy for distribusjonskjøring.
En buss-dør letter adkomsten for sjåføren i Volvos nye DCV konseptbil
En buss-dør letter adkomsten for sjåføren i Volvos nye DCV konseptbil
Målet med Volvo DCV, som kjøretøyet heter, er blant annet et bedre førermiljø og sikrere transport i byer. YrkesBils medarbeider har sett bilen i Sverige, lenge før noen annen norsk journalist.
Ideen er at DCV skal kunne utføre de transportene som i dag utføres både av konvensjonelle distribusjonsbiler og budbiler. Dette skal minske antallet distribusjonsbiler i byene og naturligvis få en positiv påvirkning på miljøet.
Et annet mål med prosjektet er å øke sikkerheten til sjåføren0 samt forbedre ergonomien. På en vanlig distribusjonsbil går sjåføren nesten alltid ut av bilen på den siden der trafikken er. I DCV skjer dette via en bekvem trapp innenfor en trykkluftmanøvrert bussdør på høyre side.
Se full omtale i YrkesBil nr. 14