-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Brussel blir Volvo-hybrid
Volvo skal levere 90 elektrifiserte busser til Brussel.

Volvos hybrid-busser er åpenbart populære i Belgia. For temmelig nøyaktig ett år siden fikk svenskene en ordre på 90 slike busser sammen med 12 ladestasjoner.
55 av bussene skulle til Charleroi og 35 til Namur. Leveransene begynte sist høst, bestilleren heter TEC og når alle disse bussene er på plass vil TEC ha totalt 101 av Volvos hybridbusser og 15 ladestasjoner (som leveres av ABB) i området.
Men for Volvo blir det bare å fortsette å bygge busser for Belgia. For nå har Brussel meldt seg på med en bestilling på – nok en gang – 90 eksemplarer.
Denne gangen heter oppdragsgiveren STIB/MIVB og de sier at ordren vil være ferdig levert ved utgangen av neste år.
Bussene er også denne gang 12 meters 7900 H og er et ledd i kollektivtransportselskapets planer om å være komplett elektrifisert innen 2030.
Volvo skryter selvfølgelig svært av Belgia som foregangsland. «De har tatt en ledende rolle i å utvikle sentrumsnær kollektivtrafikk til å være forurensings- og støy-svak» sier Håkon Agnevall, self for Volvo Bus Corp.
Og selvfølgelig er han spesielt fornøyd med denne siste bestillingen for det betyr at Volvo nå har passert 4.000 elektrifiserte busser på verdensbasis.