-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Med sikkerhetsbelter i bybussene
Da Nettbuss i Østfold fra nyttår tok i bruk 39 nye Mercedes-busser, var det med sikkerhet utover lovkravene.
Nå er det ytterligere gode grunner for passasjerene til å komme seg først om bord på Nettbussene i Moss og Halden-regionen.
For de som må stå, må fortsatt selv holde i stroppen. Sittende passasjerer kan stroppe seg fast.
Det er som kjent ikke lovmessig krav om sikkerhetsbelter på bybusser (klasse 1). Nettbuss Østfold har altså likevel valgt å utstyre sine nye Mercedes Citaro LEÜ og Integro med belter.
Bussene er originalbygde fra Evobus i Tyskland, og har et motorprogram som tilfredsstiller miljøkravene i Euro5 og EEV-normen.
De 39 nye bussene er alle dekorert i det nye Nettbuss-blå designet (les også: Har redesignet 2500 busser).
I avtalen skal bussene gå i 6,5 år, og med mulighet for forlengelse av avtalen i 3 år. Det tekniske vedlikeholdet skal i all hovedsak utføres av Bertel O. Steen Østfold.
- Vår erfaring med Mercedes-Benz busser fra tidligere, samt vårt langvarige forhold til Bertel O. Steen Østfold, var viktig da vi valgte leverandør, sier Henning Berthelsen (i midten på bildet), teknisk sjef og ansvarlig for gjennomføring av avtalen hos Nettbuss Østfold
- Klargjøringen av de nye bussene og overflyttingen av utstyr fra de bussene som nå tas ut av trafikk har gått knirkefritt, avslutter han.
Les også: Buss med måkevinger!
Nettbuss Østfold har leid lokaler slik at de blir naboer med Bertel O. Steen Østfold på Solgård Skog i Moss og her skal også bussene parkeres, også dette et viktig praktisk bidrag til ytterligere å styrke samarbeidet i årene fremover.
Bildet viser Birger Torjussen i BOS (t.v.), Henning Berthelsen (midten), og Per Thon med ansvaret for den daglige driften i Nettbuss (t.h.).