-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Med sikkerhetsbelter i bybussene
Da Nettbuss i Østfold fra nyttår tok i bruk 39 nye Mercedes-busser, var det med sikkerhet utover lovkravene.

Nå er det ytterligere gode grunner for passasjerene til å komme seg først om bord på Nettbussene i Moss og Halden-regionen.
For de som må stå, må fortsatt selv holde i stroppen. Sittende passasjerer kan stroppe seg fast.
Det er som kjent ikke lovmessig krav om sikkerhetsbelter på bybusser (klasse 1). Nettbuss Østfold har altså likevel valgt å utstyre sine nye Mercedes Citaro LEÜ og Integro med belter.
Bussene er originalbygde fra Evobus i Tyskland, og har et motorprogram som tilfredsstiller miljøkravene i Euro5 og EEV-normen.
De 39 nye bussene er alle dekorert i det nye Nettbuss-blå designet (les også: Har redesignet 2500 busser).
I avtalen skal bussene gå i 6,5 år, og med mulighet for forlengelse av avtalen i 3 år. Det tekniske vedlikeholdet skal i all hovedsak utføres av Bertel O. Steen Østfold.
- Vår erfaring med Mercedes-Benz busser fra tidligere, samt vårt langvarige forhold til Bertel O. Steen Østfold, var viktig da vi valgte leverandør, sier Henning Berthelsen (i midten på bildet), teknisk sjef og ansvarlig for gjennomføring av avtalen hos Nettbuss Østfold
- Klargjøringen av de nye bussene og overflyttingen av utstyr fra de bussene som nå tas ut av trafikk har gått knirkefritt, avslutter han.
Les også: Buss med måkevinger!
Nettbuss Østfold har leid lokaler slik at de blir naboer med Bertel O. Steen Østfold på Solgård Skog i Moss og her skal også bussene parkeres, også dette et viktig praktisk bidrag til ytterligere å styrke samarbeidet i årene fremover.
Bildet viser Birger Torjussen i BOS (t.v.), Henning Berthelsen (midten), og Per Thon med ansvaret for den daglige driften i Nettbuss (t.h.).