-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Volta bygges i England
Svenske Volta hadde en online-debut av sin 16 tonner i forrige uke. Det var mange på scenen, men – pussig nok – bilen beveget seg overhodet ikke.

Det var vel ikke så mye nytt som kom frem under presentasjonen av denne helelektriske trucken, men vi så i hvert fall Fredrik Lindqvist fra Posten Bring stå der og prise innsatsen og samarbeidet.
Rob Fowler er selskapets CEO og han sa at de nå jobbet tett med syv eller åtte store kunder og at deres mål er å ha 500 biler på veien innen 2022.
DPP Group i England er blant dem som allerede er interessert i prosjektet.
De har tidligere fortalt at Prodrive, Astheimer og Magtec er blant de selskapene som har deltatt i utviklingen av bilen.
Nå viser Reuters et bilde av bilen, fotografert i Farnborough, samtidig som de forteller at den skal bygges hos Prodrive i Storbritannia.
(artikkelen fortsetter under videoen)
Prodrive er ikke akkurat kjent som en lastebilprodusent, men den har en norsk vinkling i og med at det var der de bygget de WRC-Subaruene som Petter Solberg ble verdensmester i.
LES OGSÅ: Disse dekkene velger Volta Trucks for sin elektriske lastebil
Prodrive selv sier at det er de som skal sette sammen prototype-versjonene, men at de gradvis skal overføre den virksomheten til etablerte produsenter. Det er imidlertid Prodrive som skal være ansvarlig for konstruksjonen og ha kontroll med løpende endringer.
Måler er foreløpig 2000 biler/år og tidlige testøvelser i Paris og London.
Prodrive forteller også at deres første elbil-innsats var i 2001, da de bygget en forhjulsdreven Saab om til en hybrid versjon med eldrift på bakakselen. Senere har de blant annet jobbet med Ford om det som nå er i ferd med å bli Transit PHEV, som snart er i produksjon.
Det er mulig at den bilen som sto på scenen under on-line debuten var en av Prodrives prototyper. Men det fikk vi ikke se.
Det etterlot unektelig en underlig følelse at bilen verken kjørte inn på scenen, eller ut av den, men var statisk under hele forestillingen.