-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Rekordnedgang i motorveitransport
Takket være det tyske betalingssystemet er lastebiltrafikken på tyske motorveier lett å måle. Større nedgang enn nå har man aldri sett.

Mange vi si at aktiviteten på landeveiene holder seg overaskende – eller beundringsverdig – bra. Men det er ikke tvil om at nedgangen i noen sektorer også bidrar til lavere aktivitet på motorveiene.
Når tyske myndigheter nå forteller at nedgangen fra februar til mars i «maut»-betaling er på 5,9 prosent vil mange sikkert oppfatte det som en forholdsvis moderat nedgang.
Det sentrale tyske statistikkbyrået sier imidlertid at det er den sterkeste nedgangen de har opplevd siden betalingsplikt for de tunge ble innført i 2005.
Det høyeste man har målt tidligere var minus 4,3 prosent fra desember 2008 til januar 2009. Den gang oppfattet som et tydelig signal på konjunktur-utviklingen. Det er åpenbart nedgangen i industriproduksjonen som i sterkeste grad ligger bak denne nedgangen.
Globale overvåkere forteller at den eneste transportvirksomheten som til nå ikke har merket noen korona-nedgang er sjøtransport av containere.
SAMLESAK: Koronakrise i yrkesbilnæringen