-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Rekordnedgang i motorveitransport
Takket være det tyske betalingssystemet er lastebiltrafikken på tyske motorveier lett å måle. Større nedgang enn nå har man aldri sett.

Mange vi si at aktiviteten på landeveiene holder seg overaskende – eller beundringsverdig – bra. Men det er ikke tvil om at nedgangen i noen sektorer også bidrar til lavere aktivitet på motorveiene.
Når tyske myndigheter nå forteller at nedgangen fra februar til mars i «maut»-betaling er på 5,9 prosent vil mange sikkert oppfatte det som en forholdsvis moderat nedgang.
Det sentrale tyske statistikkbyrået sier imidlertid at det er den sterkeste nedgangen de har opplevd siden betalingsplikt for de tunge ble innført i 2005.
Det høyeste man har målt tidligere var minus 4,3 prosent fra desember 2008 til januar 2009. Den gang oppfattet som et tydelig signal på konjunktur-utviklingen. Det er åpenbart nedgangen i industriproduksjonen som i sterkeste grad ligger bak denne nedgangen.
Globale overvåkere forteller at den eneste transportvirksomheten som til nå ikke har merket noen korona-nedgang er sjøtransport av containere.
SAMLESAK: Koronakrise i yrkesbilnæringen