-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Rekordnedgang i motorveitransport
Takket være det tyske betalingssystemet er lastebiltrafikken på tyske motorveier lett å måle. Større nedgang enn nå har man aldri sett.

Mange vi si at aktiviteten på landeveiene holder seg overaskende – eller beundringsverdig – bra. Men det er ikke tvil om at nedgangen i noen sektorer også bidrar til lavere aktivitet på motorveiene.
Når tyske myndigheter nå forteller at nedgangen fra februar til mars i «maut»-betaling er på 5,9 prosent vil mange sikkert oppfatte det som en forholdsvis moderat nedgang.
Det sentrale tyske statistikkbyrået sier imidlertid at det er den sterkeste nedgangen de har opplevd siden betalingsplikt for de tunge ble innført i 2005.
Det høyeste man har målt tidligere var minus 4,3 prosent fra desember 2008 til januar 2009. Den gang oppfattet som et tydelig signal på konjunktur-utviklingen. Det er åpenbart nedgangen i industriproduksjonen som i sterkeste grad ligger bak denne nedgangen.
Globale overvåkere forteller at den eneste transportvirksomheten som til nå ikke har merket noen korona-nedgang er sjøtransport av containere.
SAMLESAK: Koronakrise i yrkesbilnæringen