-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Rekordnedgang i motorveitransport
Takket være det tyske betalingssystemet er lastebiltrafikken på tyske motorveier lett å måle. Større nedgang enn nå har man aldri sett.

Mange vi si at aktiviteten på landeveiene holder seg overaskende – eller beundringsverdig – bra. Men det er ikke tvil om at nedgangen i noen sektorer også bidrar til lavere aktivitet på motorveiene.
Når tyske myndigheter nå forteller at nedgangen fra februar til mars i «maut»-betaling er på 5,9 prosent vil mange sikkert oppfatte det som en forholdsvis moderat nedgang.
Det sentrale tyske statistikkbyrået sier imidlertid at det er den sterkeste nedgangen de har opplevd siden betalingsplikt for de tunge ble innført i 2005.
Det høyeste man har målt tidligere var minus 4,3 prosent fra desember 2008 til januar 2009. Den gang oppfattet som et tydelig signal på konjunktur-utviklingen. Det er åpenbart nedgangen i industriproduksjonen som i sterkeste grad ligger bak denne nedgangen.
Globale overvåkere forteller at den eneste transportvirksomheten som til nå ikke har merket noen korona-nedgang er sjøtransport av containere.
SAMLESAK: Koronakrise i yrkesbilnæringen