-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
PSA/Fiat med nytt felles prosjekt
Ingen flere samarbeidsprosjekter med noen for tiden, fikk vi høre fra PSA for ikke mange ukene siden. Nå har de underskrevet en avtale med Fiat om å bygge små varebiler i Tyrkia.

Sammen skal Fiat og Peugeot/Citroën utvikle og bygge en enkel og billig varebil. Den skal være klar for markedet i 2008 og den skal bygges hos Tofas i Tyrkia.
Tofas er en trofast Fiat-partner som allerede bygger blant annet Doblo der, med høy kvalitet og til en pris som gjør at Fiat virkelig kan tjene penger på den.
Den nye bilen, får vi vite, skal være svaret på et sterkt endret varebilmarked i Europa. Det går mot enklere, men smartere biler som ikke skal koste mye. Så vi snakker kompakt, fleksibel, attraktiv og billig. Den skal først og fremst levere glupe transportløsninger i urbane strøk. Det høres på en måte ut som en repetisjon av 107/C1, bare med en annen partner.
Det er Tofas som skal stå for hele arbeidet her, slik at innsatsen fra Paris og Torino skal koordineres derfra. Det høres ganske omfattende ut når vi også får vite at bilen skal bygges på en helt ny plattform.
Produksjonen skal skje lokalt, en ny fabrikk der det skal investeres 350 millioner Euro. Det er planlagt en ganske høy produksjonstakt, 135.000 biler pr. år. Hvert av merkene skal få en tredel av produksjonen.