-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Skreddersydd for Sola
Sola og Solaris har funnet sammen om mer enn bare felles bokstaver.

ANBUD: Den fremmadstormende polske bussprodusenten Solaris har gjennom sitt norske importselskap Solaris Norge AS tatt mål av seg om å være ledende leverandør av flyplassbusser her til lands.
Som bildet viser har de akkurat levert en skreddersydd 12-meters-løsning til Avinor og Stavanger Lufthavn Sola. Fra før vil mange flyplasspassasjerer som reiser over Gardermoen være kjent med Solaris leddbusser der i gården.
På Sola var det ikke nødvendig med like stor kapasitet. Med utgangspunkt i en standard 12-meters lavgulvsbuss, som så har fått dørløsninger med 2+2+2 på høyre side og 2+2 på venstre side, har man kommet fram til en løsning begge parter synes fornøyd med så langt.
- Vi opplevde at Solaris ga god respons på våre krav og et sterkt ønske om å levere et kvalitetsprodukt til en fornuftig pris, opplyser saksbehandler Knut Haadem i Avinor.
Det hører med at i anbudet som ble utlyst 1. mars i år, ble vektingen satt til 40 % pris og 60 % kvalitet.
Avinor har for øvrig hatt stor tro på at en buss bygget på et standard chassis vil være den beste løsningen til formålet.
I den leverte bussen sitter en Paccar(DAF)-motor og girkasse fra Voith.
På bildet, fra overlevering i ruskevær, ser vi fra venstre ettermarkedssjef Helge Hansen i Solaris og Stein Ims fra Stavanger Lufthavn Sola.