-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Isuzu D-MAX AT37
Tøffing fra Isuzu og Arctic Trucks
Isuzu Norge og Arctic Trucks lanserer nå Isuzu D-MAX AT37. De omtaler den som «en terrengbil som gir komfort og fremkommelighet du ikke trodde var mulig».
I Arctic Trucks Norge sine lokaler i Solbergelva ble Isuzu D-MAX AT37 denne uken vist frem for første gang og presentert som en fullkommen terrengbil, skreddersydd for de mest ekstreme forholdene.
Isuzu-importør RSA forteller at den omfattende ombyggingen inkluderer 37-tommers dekk som gir kjøretøyet ekstra bakkeklaring og stabilitet. For å tilpasse de store hjulene gjennomgår bilen omfattende karosseriarbeid, som skal sikre optimal ytelse i alle situasjoner.
Klar for røft terreng
Med Arctic Trucks' omfattende erfaring i å tilpasse kjøretøy for krevende miljøer, er Isuzu D-MAX AT37 optimalisert for å håndtere de mest utfordrende terrengene.
– Det har vært stor etterspørsel etter en AT37-ombygning fra markedet. Etter to år med planlegging, utvikling og testing, har vi endelig lansert AT37. Vi har måttet utvikle helt ny utveksling i akslingene. Ved å bytte til lavere giring i akslingene som gir tilsvarende original slutt-utveksling, er resultatet en bil som opprettholder optimal akselerasjon og trekkraft, sier Ørn Thomsen, styreleder hos Arctic Trucks Norge.
Designet skiller bilen fra ordinære pickuper i markedet gjennom markante hjulbuer og robuste detaljer.
– Med en AT-ombygging som denne vil du kunne utfordre bilen din i noe av det mest krevende terreng. Store hjul gir deg bedre komfort samt en fremkommelighet du ikke ante var mulig. Denne ombygningen er for dem som søker kjøreopplevelser i ekstreme forhold, sier Thomsen.
Stor interesse
Steinar Dokken, salgssjef i Isuzu Norge, forteller om stor interesse for den nye ombygningen.
– Isuzu Norge og Arctic Trucks har hatt et tett samarbeid siden 2012, og både vi og forhandlerne er glade for å endelig lansere AT37. Det har vært stor etterspørsel etter bilen, og vi har allerede fått flere bestillinger, sier Dokken.
Arctic Trucks og Isuzu Norge har til sammen levert ut over 1100 ombygde Isuzu D-MAX. Arctic Trucks Norge er en av landets største leverandører av ombygninger og utstyr til firehjulsdrevne biler.
Dette inkluderes i en AT37-ombygning:
· 37x12.5R17 dekk (AT37)
· 17x10” aluminiumsfelger
· Lakkerte skjermbreddere
· Tilpassning av hjulhus foran og bak
· Arctic Trucks skvettlapper foran og bak
· Nye stigtrinn
· Avtagbart hengerfeste
· 20 mm heving foran og bak
· 40 mm karroseriheving
· Bytte av utveksling i akslinger
· Kalibrering av speedometer
· Forstillingskontroll
· Momentnøkkel til dekkskift
· Godkjenning av Biltilsynet