Defender Octa er nå tilgjengelig som varebil, og kan være et alternativ til weekendbåt.

Defender Octa: Ikke overtatt av influensere, ennå

Hvis du har oppfylt elbilkvoten og solgt «firmaets» Targa 41, men kjenner at du har lov til å være litt ufornuftig kan du ta en titt på Defender Octa med V8 bensin.

Forresten, det er kanskje Geländewagen AMG du egentlig skal ha, men du kjenner deg kanskje litt lei av at viktige og uviktige influensere dominerer denne modellen.

Defender i Octa-versjon er enn så lenge ikke like skrikende som sportsutgavene av tysk G-klasse, men den byr på heftig opplevelse med tysk V8 bensin og command driving position som det heter hos Land Rover.

635 hestekrefter sørger for 0-100 km/t på 4 sekunder.

Defender Octa er den kraftigste, mest avanserte og luksuriøse Defenfer-modellen noensinne. 

Nå er den også godkjent som varebil i Norge, og klar til å overta hovedaksjonær-parkeringen hos små og mellomstore bedrifter.

Defender sender riktige signaler - du er sterk og kraftig.

Ordet octa er en blanding av gresk og latin, men på begge språkene betyr det åtte og skal assosiere til diamanter. Land Rover mener at modellen kan sammenlignes med en diamant – inspirert av jordens hardeste og mest ettertraktede mineral. Intet mindre.

Når du ser prisen skjønner vi at denne bilen like gjerne konkurrerer med hyttekjøp eller weekendbåt.

Defender Octa varebil koster fra 2.613.850 kroner inkludert moms.

Hvis du like gjerne flesker til med personbil med en gang starter den på 3.420.900 kroner.

Importøren opplyser om god interesse for modellen, og det er allerede bestilt 15 biler til Norge. De første personbilene er levert og de første varebilene er under ombygging.

Powered by Labrador CMS