-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Stellantis leverer til Iveco
Nå er det Stellantis og Iveco som forteller om et nytt strategisk samarbeid.
Det dreier seg om elektriske varebiler i den tyngste enden av skalaen, som Stellantis nå skal produsere for Iveco.
Stellantis skal produsere bilene ved fabrikkene i Atessa, Gliwice og Hordain, mens de skal distribueres eksklusivt av Iveco heter det.
Selv om det høres underlig ut å engasjere tre fabrikker i produksjon av en varebil som umulig kan få segmentledende volum.
Bilen blir plassert i Mid-size og Large Van segmentene med en totalvekt på mellom2,8 og 4,25 tonn.
Bilene vil være et viktig supplement til Ivecos batterielektriske tilbud i dag. Det betyr altså den batterielektriske eDaily som forresten også har en merkelig produksjonshistorie.
Den bygges på fabrikken i Suzzara, men så sendes den til Brescia der den elektrifiseres.
Luca Sra, president for truck-delen hos Iveco er begeistret for å få tilbudet utvidet. Mens Jean Philippe Imparato, COO for det utvidede Europa hos Stellantis, syns det er flott å skulle samarbeide med en verdensledende bedrift som Stellantis.
Ikke noe sted i en ganske intetsigende pressemelding står det at dette er den samme bilene som ellers selges som for eksempel Ducato eller Proace Max, men de kan da ikke være noe annet?
Eller?