-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

Stellantis leverer til Iveco
Nå er det Stellantis og Iveco som forteller om et nytt strategisk samarbeid.
Det dreier seg om elektriske varebiler i den tyngste enden av skalaen, som Stellantis nå skal produsere for Iveco.
Stellantis skal produsere bilene ved fabrikkene i Atessa, Gliwice og Hordain, mens de skal distribueres eksklusivt av Iveco heter det.
Selv om det høres underlig ut å engasjere tre fabrikker i produksjon av en varebil som umulig kan få segmentledende volum.
Bilen blir plassert i Mid-size og Large Van segmentene med en totalvekt på mellom2,8 og 4,25 tonn.
Bilene vil være et viktig supplement til Ivecos batterielektriske tilbud i dag. Det betyr altså den batterielektriske eDaily som forresten også har en merkelig produksjonshistorie.
Den bygges på fabrikken i Suzzara, men så sendes den til Brescia der den elektrifiseres.
Luca Sra, president for truck-delen hos Iveco er begeistret for å få tilbudet utvidet. Mens Jean Philippe Imparato, COO for det utvidede Europa hos Stellantis, syns det er flott å skulle samarbeide med en verdensledende bedrift som Stellantis.
Ikke noe sted i en ganske intetsigende pressemelding står det at dette er den samme bilene som ellers selges som for eksempel Ducato eller Proace Max, men de kan da ikke være noe annet?
Eller?