-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Stellantis leverer til Iveco
Nå er det Stellantis og Iveco som forteller om et nytt strategisk samarbeid.
Det dreier seg om elektriske varebiler i den tyngste enden av skalaen, som Stellantis nå skal produsere for Iveco.
Stellantis skal produsere bilene ved fabrikkene i Atessa, Gliwice og Hordain, mens de skal distribueres eksklusivt av Iveco heter det.
Selv om det høres underlig ut å engasjere tre fabrikker i produksjon av en varebil som umulig kan få segmentledende volum.
Bilen blir plassert i Mid-size og Large Van segmentene med en totalvekt på mellom2,8 og 4,25 tonn.
Bilene vil være et viktig supplement til Ivecos batterielektriske tilbud i dag. Det betyr altså den batterielektriske eDaily som forresten også har en merkelig produksjonshistorie.
Den bygges på fabrikken i Suzzara, men så sendes den til Brescia der den elektrifiseres.
Luca Sra, president for truck-delen hos Iveco er begeistret for å få tilbudet utvidet. Mens Jean Philippe Imparato, COO for det utvidede Europa hos Stellantis, syns det er flott å skulle samarbeide med en verdensledende bedrift som Stellantis.
Ikke noe sted i en ganske intetsigende pressemelding står det at dette er den samme bilene som ellers selges som for eksempel Ducato eller Proace Max, men de kan da ikke være noe annet?
Eller?