-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Defender Octa: Ikke overtatt av influensere, ennå
Hvis du har oppfylt elbilkvoten og solgt «firmaets» Targa 41, men kjenner at du har lov til å være litt ufornuftig kan du ta en titt på Defender Octa med V8 bensin.
Forresten, det er kanskje Geländewagen AMG du egentlig skal ha, men du kjenner deg kanskje litt lei av at viktige og uviktige influensere dominerer denne modellen.
Defender i Octa-versjon er enn så lenge ikke like skrikende som sportsutgavene av tysk G-klasse, men den byr på heftig opplevelse med tysk V8 bensin og command driving position som det heter hos Land Rover.
635 hestekrefter sørger for 0-100 km/t på 4 sekunder.
Defender Octa er den kraftigste, mest avanserte og luksuriøse Defender-modellen noensinne.
Nå er den også godkjent som varebil i Norge, og klar til å overta hovedaksjonær-parkeringen hos små og mellomstore bedrifter.

Ordet octa er en blanding av gresk og latin, men på begge språkene betyr det åtte og skal assosiere til diamanter. Land Rover mener at modellen kan sammenlignes med en diamant – inspirert av jordens hardeste og mest ettertraktede mineral. Intet mindre.
Når du ser prisen skjønner vi at denne bilen like gjerne konkurrerer med hyttekjøp eller weekendbåt.
Defender Octa varebil koster fra 2.613.850 kroner inkludert moms.
Hvis du like gjerne flesker til med personbil med en gang starter den på 3.420.900 kroner.
Importøren opplyser om god interesse for modellen, og det er allerede bestilt 15 biler til Norge. De første personbilene er levert og de første varebilene er under ombygging.