-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
EU-fokus på sikkerhet og miljø
EU-kommisjonen har i dag lagt fram et forslag om at alle lastebiler og andre tunge kjøretøy skal være utstyrt med "Advance Emergency Braking" (AEBS) og "Lane Departure Warning" (LDW) fra og med 2013.

Europakommisjonen foreslår at det fra 2013 innføres krav om såkalt "Advance Emergency Braking" (AEBS) på alle lastebiler og tunge kjøretøy.
Systemet skal varsle føreren når bilen foran er for nære og kunne foreta nødbremsing for å hindre kollisjoner.
De foreslår fra samme tidspunkt også å påby "Lane Departure Warning" (LDW), et varslingssystem for umotivert feltskifte.
Krav til ALLE biler
Kommisjonen foreslår også at man i 2012 skal innføre krav om elektronisk stabilitetskontrollsystem (ESC), lettrullende dekk og dekktrykkvarsler på alle nye biler - inklusive kommersielle kjøretøy.
I følge kommisjonen kan for lavt lufttrykk dekkene gi inntil 4 prosent økning i drivstofforbruk og redusere dekkenes levetid med inntil 45 prosent.
Dekk kan miste 3-6 prosent av lufttrykket per måned, påpeker kommisjonen. Det skjer ofte uten at føreren er oppmerksom på det, og blir dermed også en fare for sikkerheten.