-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
EU-fokus på sikkerhet og miljø
EU-kommisjonen har i dag lagt fram et forslag om at alle lastebiler og andre tunge kjøretøy skal være utstyrt med "Advance Emergency Braking" (AEBS) og "Lane Departure Warning" (LDW) fra og med 2013.

Europakommisjonen foreslår at det fra 2013 innføres krav om såkalt "Advance Emergency Braking" (AEBS) på alle lastebiler og tunge kjøretøy.
Systemet skal varsle føreren når bilen foran er for nære og kunne foreta nødbremsing for å hindre kollisjoner.
De foreslår fra samme tidspunkt også å påby "Lane Departure Warning" (LDW), et varslingssystem for umotivert feltskifte.
Krav til ALLE biler
Kommisjonen foreslår også at man i 2012 skal innføre krav om elektronisk stabilitetskontrollsystem (ESC), lettrullende dekk og dekktrykkvarsler på alle nye biler - inklusive kommersielle kjøretøy.
I følge kommisjonen kan for lavt lufttrykk dekkene gi inntil 4 prosent økning i drivstofforbruk og redusere dekkenes levetid med inntil 45 prosent.
Dekk kan miste 3-6 prosent av lufttrykket per måned, påpeker kommisjonen. Det skjer ofte uten at føreren er oppmerksom på det, og blir dermed også en fare for sikkerheten.