-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Mercedes med nese
Det er Vito-baserte Viano vi ser spionbilder av her.

SPIONBILDER: Bildene av den kraftig maskerte Vianoen inne på privat område kan ikke skjule at vi også på kommende Vito/Viano kan vente oss en skikkelig nese-jobb.
I følge våre kilder i Carparazzi er nye Viano ventet allerede sent 2013.
Med tanke på at Viano er en bil basert på Vito, gir konklusjonen om Vitos tilsvarende fornyelse seg selv.
Det mest interessant er at dette kan være en helt ny bil, ikke bare en noselift. Det er nemlig på tide, dagens konstruksjon er i praksis 10 år gammel.
Førstegenerasjon Vito så dagens lys i 1996, på delt plattform med VW Transporter T4, og da med forhjulsdrift.
I 2003 kom andregenerasjon Vito som en bortimot helt ny bil, med mer strømlinjeformet design, bakhjulsdrift og en ny serie motorer.
I 2010 så vi en facelift på dagens Vito, som ikke var så lett å se, men som innebar en rekke tekniske og komfortmessige forbedringer.
Les YrkesBils førsteinntrykk og første test her:
http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=36389
http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=36932
Og Viano-utgaven har fulgt Vito som en skygge opp gjennom årene. (Det var riktignok først fra 2004 den sitt nåværende navn, første generasjon ble benevnt V-Klasse).
Viano kan leveres i mange artige konfigurasjoner, med opp til 8 passasjerseter. Det er kanskje likevel som luksuriøse 6-setere de fleste kjenner bilen. Ulempen har vært norske priser – som gjenspeiler salgstallene her hjemme.
For i dag er Vito den nest best selgende bilen i hele Mercedes-paletten. Med 799 biler per 22. juli er den kun slått av nye A-klasse.
Til gjengjeld er det registrert svimlende 15 nye Vianoer hittil i år (som dog er en mer enn på samme tid i fjor).
Tilbake til nesejobben: Vi kan vel egentlig trygt fastslå at det ikke er design-sprell som ligger til grunn for at store neser er tidens bilstil. Stadig strengere krav til forgjengersikkerhet tvinge fram «myke» konstruksjoner som nødvendigvis krever plass og volum
Maskeringen på spionbildene av Vianoen er fortsatt så omfattende at det eneste som fremgår er at den nye fronten blir større enn den var.
MEN: Det vil være veldig rart om bilen ikke har svært klare fellestrekk med de to nyeste varebiltrynene fra Mercedes (se linker under):
Helt nye Citan lansert i fjor høst - http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=39861
Faceliftet Sprinter i mai i år - http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=40812