-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Nå kan du sove i G-serien også
Scania utvider hytteprogrammet med sovehytter i G-serien.

I fjor introduserte Scania hytteseriene R20 og S20, sovehytter med hovedfokus på langtransport og kunder som krever optimal plass og god bokvalitet.
Nå åpner Scania for å bestille G20 med lavt, normalt eller høyt tak, til fordel for kunder som for eksempel av hensyn til vekt, høyde eller kostnadsgrunner må, eller foretrekker et all-round førerhus lavere montert på understellet.
Tre takhøyder
G20 hytta tilbys med tre forskjellige takhøyder; lav, normal og høy (HighLine).
Sammenlignet med G-varianten av PGR-serien har takhøyden blitt justert i to tilfeller av tre: det lave taket holder samme høyde som før, til fordel for, for eksempel, biltransportører og andre påbygg-typer der du kanskje trenger å ha last over førerhuset. Imidlertid er den indre dimensjon av normaltaket økt med 10 cm, og i HighLine er den indre ståhøyden nå 16 centimeter høyere enn før.
G20-hytter kan, akkurat som de større sovehyttene, velges i flere forskjellige konfigurasjoner og være utstyrt med en rekke alternativer og tilbehør i form av egenskaper som komfort, lagring og sikkerhet. Oppbevaringsrom skal være betydelig forbedret, hovedsakelig takket være ny takhøyde, som frigjør rom både i fram- og bakkant av hytta selv med normaltaket. Med G20 er det plass til en komfortabel seng med mulighet for både lagring og kjøleskap under, i ulike kombinasjoner.
Økt sikkerhet
Scanias hytter kan nå også bli utstyrt med Night Lock, en solid mekanisk arm som skal gjøre det fysisk umulig for en inntrenger ubemerket å åpne hytta når sjåføren har sin hvile.
– Vi vet at en mekanisk innbruddsikker lås er forespurt og at det øker sikkerheten, sier Björn Fahlström Vice President, Product Management i Scania.