-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Møller Bil Hvam:
Daglig leder
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Smart skap for pickup
Axess Logistics i Drammen har på forespørsel fra Mitsubishi laget denne praktiske kasseløsningen for arbeidsjernet L200.


BIL MED TAK I: Kassebil for den som kjører i ulendt terreng. Når du har arbeidslukene åpne får du samtidig tak over hodet. Smart.
Axess Logistics ble opprettet i 2017, etter en fusjon mellom Autolink, Motortransport og Skandiatransport. Selskapet er mest kjent for biltransport, men de driver også stort innen bilklargjøring og innredning av varebiler.
Nå har de laget et nytt spesialpåbygg for Mitsubishi L200. De har tatt av det originale planet og erstattet det med et skap, slik at bilen i praksis blir en varebil – eller kassebil om du vil – med svært god fremkommelighet.
Bilen på bildet har ikke fått så mye ekstra utstyr, men salgssjef Kjetil Bakk i Axess Logistics opplyser til YrkesBil at de har mulighet for å utstyre bilen med blant annet ulike taksystemer, stige for å komme opp på taket og mer ekstralys.
– Vi har bygget denne bilen for Mitsubishi som ønsket at vi kunne få lov til å gjøre noe annet enn standard glassfibertopp, sier Bakk.
Det er også montert innredning i påbygget for å vise fram noen av mulighetene man har med en sånn løsning. De store sidedørene fungerer også som tak når man har lukket dem opp, perfekt for norske værforhold.