-
Daglig leder
Tellus Heistad AS
-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Tekniker
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Tekniker coach
Bilia Norge AS
-
CFO
Bilia Norge AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Kundefrontmedarbeider
Møller Bil Ensjø
-
PKK-kontrollør
Møller Bil Ensjø
-
Daglig leder
Nardo Bil Ålesund AS:
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Selger, Volvo
Bilia Follo
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Bilmekaniker
Porsche Center Son AS
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
-
Servicemarkedssjef Skoda og Volkswagen personbil
Autoria Ski AS:
-
Servicemekaniker
Palfinger Norge
-
Fagsjef analyse
Bilimportørenes Landsforening
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Nissan lanserer Navara med sordin
Nissan slår ikke på stortromma når de lanserer nye Navara i september. Det blir en introduksjon i all stillhet og fullt trøkk blir det ikke før Nissan selv overtar distribusjonen fra årsskiftet.

Det er stor interesse for den nye pickupserien Navara som Nissan lanserer i september. Bilene produseres i Spania og programmet er komplett - og det eneste Nissan ikke får til er en kombimodell.
Norske myndigheter krever at skal en pickup være kombinert bil, må lasteplanet være minst 1,70 meter. Navaras er 20 cm for kort - og fabrikken har sagt nei til at det blir forlenget i Norge. Dermed blir det ingen kombinert bil. Det ergrer enkelte forhandlere særlig når Toyota forlenger planet på sin nye HiLux slik at den blir kombinert bil.
Introduksjonen av Navara blir gjort med sordin. Adm direktør i Nissan Norge Tor Erling Halvorsen sier at de ikke ser noen som helst grunn til at de skal bruke masse penger på lansering av en ny modell "når det bare er noen få måneder til vi slutter som norsk importør av Nissan".
For fra årsskiftet avvikles dagens importselskap (eiet av Marubeni) og Nissan overtar selv distribusjonen - ikke bare i Norge, men i hele Norden. Med bare noen få måneder igjen av kontrakten vil ikke Nissans norske importør bruke mer penger enn strengt nødvendig. Det har også vist seg tidligere at nye populære Nissan-modeller har solgt utrolig godt uten at det er brukt stortromme ved lansering.
- Vi solgte meget godt av både X-Trail og Pathfinder uten at vi kjørte de store reklamejippoene, sier Halvorsen. Det ser ut til at gode biler ofte selger seg selv.