-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Her er Ford E-Transit Custom
Lover rekkevidde på opptil 380 kilometer.
Neste elektriske varebil ut fra «nyopprettede» Ford Pro er E-Transit Custom, som går i produksjon i andre halvår 2023.
Produsenten har hittil vært hemmelighetsfull om den nye modellen, men denne uken ble altså de første bildene og noen drypp av informasjon sluppet.
Ford opplyser at modellen er utviklet fra bunnen av «for å sette en helt ny standard i 1-tonns segmentet».
Som kjent samarbeider Ford og Volkswagen om flere nyttebiler, og dette er en av modellene. Dermed må vi anta at denne bilen også vil danne grunnlaget for neste generasjon Volkswagen Transporter.
E-Transit Custom vil selvsagt inneholde mange av de samme elementene som storebror E-Transit, blant annet alle oppkoblingsmuligheter og «Pro Power Om bord».
Rekkevidden oppgis til opptil 380 kilometer. Det loves også at bilen kan «trekke hengere med høy nyttelast» - uten at dette er spesifisert nærmere.
– Dette representerer virkelig et veiskille for vår nyttekjøretøyproduksjon i Europa og er et nytt og viktig skritt for å realisere Ford Pro sine ambisjoner. Betydningen av at Europas mest solgte varebil nå blir helelektrisk og støttes av alle våre Ford Pro løsninger kan ikke overvurderes, sier Hans Schep, general manager, Ford Pro i Europa.
Vi fikk ta en rask titt på bilen under et pressearrangement i Barcelona i forrige uke, mot at vi lot kamera og telefon ligge igjen utenfor rommet.
Foruten det du ser på de offisielle pressebildene, som at designerne har benyttet seg av mulighetene LED-lys gir til å leke seg og lage en «signatur», klarte vi så vidt i den dunkle belysningen å skimte dashbordet gjennom de sotede rutene.
Her snakker vi heldigitalt instrumentcluster, på linje med «Digital Cockpit» i Transporter T6.1, men dette fikk vi dessverre ikke fotografere.
Mer informasjon om bilen offentliggjøres 1. september.
– Etter den enorme interessen som vår nye helelektriske 2-tonns E-Transit har skapt blant norske kunder, forventer vi at E-Transit Custom også vil bli en svært etterspurt helelektrisk varebil i det norske markedet, sier administrerende direktør i Ford Motor Norge, Per Gunnar Berg.
Ford Pro er i siget om dagen og har allerede annonsert at de skal lansere ytterligere tre nye helelektriske nyttekjøretøy innen 2024.