-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser

Renault/Volvos første Flexis-biler
Flexis er et treveis samarbeid mellom Volvo (lastebiler) Renault Gruppen og CMA CGM – et stort fransk logistikk-firma. Nå har trioen vist bilder av de første produktene.
Dette har gått raskt – det er et snaut år siden Flexis-navnet ble kjent, og den første antydningen av produkter derfra fikk vi på Hannover-utstillingen da Estafette-konseptet debuterte.
Nå får vi hilse på de tre første Flexis-modellene, men selv om de skal ut på markedet allerede neste år, er det ikke mange tekniske detaljer som følger med bilde-slippet.
3 modeller
Det vi vet er et felles skateboard chassis med felles elektroniske komponenter, med rekkevidde på ca. 450 km. og hurtiglading.
Det blir sikkert en rekke drive-by funksjoner, slik at alle bilene blir uten mekaniske forbindelser mellom plattformen og selve påbygget.
Det er tre modeller som er vist nå, og den ene er åpenbart en sivilisert utgave av Estafette konseptet.
Fleksible løsninger
Dette er den såkalt Step-in modellen som ligger i mellom-klassen. Skyvedører på begge sider foran, og en rulledør bak. «Første i Europa».
Spesialiteten er enkelt adkomst til godsavdelingen fra førerhuset, og en innvendig høyde på 1900 mm. slik at man kan bevege seg stående der inne.
Cargo Van er en last-mile bil, med normale dører og et skap som lett kan bygges om til arbeidsdagens spesielle formål. Det skal produseres en rekke modulære byggeklosser til dette varerommet.

Panel Van, 190 cm. høy) later til å være klar til å konkurrere med bransjens virkelige etablerte tungvektere fra dag en.
Det legges vekt på god manøvreringsevne i tette bysentra, den kommer i flere størrelser og også her er det lagt vekt på et meget fleksibelt varerom.
Felles for alle, det har selvfølgelig med plattformen å gjøre, er lav gulvhøyde, og derfor lav lastehøyde.
Bygges i Sandouville
Bilen skal bygges på Renaults fabrikk i Sandouville og skal selges, og utleveres direkte, rett til de store spedisjons- og logistikk-firmaene.
Men noen porsjoner skal også til Renault-organisasjonen som skal distribuere dem under eget merkenavn gjennom egne forhandlere.