-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Linjegods setter semier på toget
I samarbeid med CargoNet startet Linjegods i slutten av oktober et pilotprosjekt med transport av semihengere til lastebiler med jernbanen mellom Oslo og Stavanger. I starten vil det gå to semihengere hver vei daglig.

Linjegods vil med dette tiltaket bidra til å overføre mer gods fra vei til bane. Fra før av går 56 prosent alt gods fra Alnabruterminalen til Linjegods med jernbane. Målsettingen er å øke dette ytterligere, heter det i en melding fra Linjegods.
Tidligere forsøkte Waagan Transport i Ålesund å benytte toget for å sende thermo semihengere over fjellet nattestid, men dette måtte legges ned etter ikke alt for lang tid, nødvendig punktlighet ble bl.a. anført som årsak til at prosjektet strandet.
Men utgangspunktet er kanskje noe enklere nå?
Les hele artikkelen i YrkesBil nr 14.