-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
VW Caddy som Alltrack
Selv på flerbruksbiler kan det være behov for ekstra bakkeklaring og litt mer robust ytre. Caddy Alltrack er svaret fra Volkswagen.

Naturligvis handler det om å gjøre bilen mer attraktiv for flere samt hente ut litt større marginer. Alltrack tilfredsstiller begge behovene.
For få måneder siden lanserte Volkswagen Golf som Alltrack. Om kort tid er det klart for Passat Alltrack, og mot slutten av året kommer stasjonsvognvarebilen Caddy med samme look og teknologi, bekrefter informasjonssjef Benthe Saga.
Caddy Alltrack står som en av nyhetene på VWs stand på Frankfur-messen og erstatter Caddy Cross.
Som skapt for Norge
Til forskjell fra mange andre land tas Alltrack-bilene til Norge kun med firehjulsdrift. Mange veiers beskaffenhet, samt det faktum at vinteren mange steder i landet strekker seg til langt ut i våren, forklarer hvorfor nær seks av ti som handler Caddy velger 4x4-varianter.
Selv om Caddy først og fremst er en varebil i Norge, selges den også både som kort (5 seter) og lang (7 seter) flerbruksbil.
Alltrack derimot vil bare opptre som kort, og med 122 hk dieselmotor i kombinasjon med manuelt gir, alternativt 150 hk (D) og DSG. Selv om alle de tre nevnte Alltrack-bilene har det meste av teknikken felles, er det kun i Caddy 150 hk kombineres med DSG.
Ekstra fremkommelighet
I tillegg til firehjulsdriften (4MOTION) innholder naturligvis Alltrack-pakken ekstra hjelp til både å komme opp og ned, men bakkeklaringen er ikke økt med enn 2,5 cm i forhold til ordinært chassis.
Beskyttelse under motoren, av skjermbuene og kanalene hører naturligvis med i standardpakken.
Prisen på Caddy Altrack er ikke klar. I fjor ble det solgt 4250 Caddy som varebil og 198 som personbil (2748/106 så langt i år)