-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Trekker enda tyngre
Den fra før svært robuste D-Max øker tillatt hengervekt med 200 kilo.
PICKUP: Det er ikke uventet at det er Isuzu som knaller til med markedets heftigste tillatte tilhengervekt – nå på hele 3,5 tonn.
Den japanske produsenten er først og fremt en produsent av lastebiler og andre tunge kjøretøy. Pickupen D-Max er i praksis den minste bilen de lager.
Det borger for gode familieanlegg for tilstrekkelig robuste løsninger, noe spesielt pickup-kunder i anleggssektoren vet å sette pris på.
Dagens utgave av D-Max ble lansert i 2012, og ble med 679 registrerte eksemplarer i 2013 dermed Norges tredje mest solgte i pickup med grønne skilter – rett bak Toyota Hilux og VW Amarok.
I følge en pressemelding fra den norsk Isuzu-importørene, er det tydelig at 3,5 tonn tilhengervekt ikke er standardutstyr på D-Max, men at det heller ikke medfører prisøkning på utgavene som leveres med denne egenskapen.
Den best utstyrte utgaven av D-Max er en variant med doublecab, automatgir, exclusive-pakke og 3,5 tonn tilhengervekt, og koster 370.000 kroner inkludert merverdiavgift.