-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Bilia X:
Plassjef, XPENG Lørenskog
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Trekker enda tyngre
Den fra før svært robuste D-Max øker tillatt hengervekt med 200 kilo.
PICKUP: Det er ikke uventet at det er Isuzu som knaller til med markedets heftigste tillatte tilhengervekt – nå på hele 3,5 tonn.
Den japanske produsenten er først og fremt en produsent av lastebiler og andre tunge kjøretøy. Pickupen D-Max er i praksis den minste bilen de lager.
Det borger for gode familieanlegg for tilstrekkelig robuste løsninger, noe spesielt pickup-kunder i anleggssektoren vet å sette pris på.
Dagens utgave av D-Max ble lansert i 2012, og ble med 679 registrerte eksemplarer i 2013 dermed Norges tredje mest solgte i pickup med grønne skilter – rett bak Toyota Hilux og VW Amarok.
I følge en pressemelding fra den norsk Isuzu-importørene, er det tydelig at 3,5 tonn tilhengervekt ikke er standardutstyr på D-Max, men at det heller ikke medfører prisøkning på utgavene som leveres med denne egenskapen.
Den best utstyrte utgaven av D-Max er en variant med doublecab, automatgir, exclusive-pakke og 3,5 tonn tilhengervekt, og koster 370.000 kroner inkludert merverdiavgift.