-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Trekker enda tyngre
Den fra før svært robuste D-Max øker tillatt hengervekt med 200 kilo.

PICKUP: Det er ikke uventet at det er Isuzu som knaller til med markedets heftigste tillatte tilhengervekt – nå på hele 3,5 tonn.
Den japanske produsenten er først og fremt en produsent av lastebiler og andre tunge kjøretøy. Pickupen D-Max er i praksis den minste bilen de lager.
Det borger for gode familieanlegg for tilstrekkelig robuste løsninger, noe spesielt pickup-kunder i anleggssektoren vet å sette pris på.
Dagens utgave av D-Max ble lansert i 2012, og ble med 679 registrerte eksemplarer i 2013 dermed Norges tredje mest solgte i pickup med grønne skilter – rett bak Toyota Hilux og VW Amarok.
I følge en pressemelding fra den norsk Isuzu-importørene, er det tydelig at 3,5 tonn tilhengervekt ikke er standardutstyr på D-Max, men at det heller ikke medfører prisøkning på utgavene som leveres med denne egenskapen.
Den best utstyrte utgaven av D-Max er en variant med doublecab, automatgir, exclusive-pakke og 3,5 tonn tilhengervekt, og koster 370.000 kroner inkludert merverdiavgift.