-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Snart el-kollektivtrafikk på vestkanten
Kinesiskbygde elbusser settes i drift i Rogaland i høst.

LYSPUNKT: Norge er en el-buss-sinke, kunne vi slå fast i en kommentar tidligere denne uken.
Helt mørkt er det likevel ikke.
De to batteribussene Boreal skal sette i drift i Stavanger eller omegn i høst leveres av nederlandske Ebusco.
Det vil si: De bygges av kinesiske Yingtong, men leveres med europeisk typegodkjenning fra Ebusco i Nederland.
Bildet viser bussen slik den ble vist og prøvd under bussmessen Busworld i Kortrijk i fjor høst.
Miljøorganisasjonen Zero har vært en samarbeidspartner i prosjektet, og Boreal har med seg tre andre strategiske partnere når bussene skal ut i vanlig trafikk – blant annet statlige Transnova.
Spesifikasjonene på bussene viser batterier på 242 kWh som skal kunne lades helt opp på 2 ½ time. Det skal være nok til en rekkevidde på inntil 250 km.
Bussene skal etter en testperiode settes i vanlig trafikk, og i følge Teknisk Ukeblad regner Boreal med åtte års drift og en årlig kjørelengde på 70.000 km.