-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Snart el-kollektivtrafikk på vestkanten
Kinesiskbygde elbusser settes i drift i Rogaland i høst.

LYSPUNKT: Norge er en el-buss-sinke, kunne vi slå fast i en kommentar tidligere denne uken.
Helt mørkt er det likevel ikke.
De to batteribussene Boreal skal sette i drift i Stavanger eller omegn i høst leveres av nederlandske Ebusco.
Det vil si: De bygges av kinesiske Yingtong, men leveres med europeisk typegodkjenning fra Ebusco i Nederland.
Bildet viser bussen slik den ble vist og prøvd under bussmessen Busworld i Kortrijk i fjor høst.
Miljøorganisasjonen Zero har vært en samarbeidspartner i prosjektet, og Boreal har med seg tre andre strategiske partnere når bussene skal ut i vanlig trafikk – blant annet statlige Transnova.
Spesifikasjonene på bussene viser batterier på 242 kWh som skal kunne lades helt opp på 2 ½ time. Det skal være nok til en rekkevidde på inntil 250 km.
Bussene skal etter en testperiode settes i vanlig trafikk, og i følge Teknisk Ukeblad regner Boreal med åtte års drift og en årlig kjørelengde på 70.000 km.