-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Hold et øye med transportbarometeret
Vårt nye online-barometer gir deg øyeblikksbildet av transportmarkedet, både innenlands i Norge og til og fra 47 europeiske land.

Tilbud og etterspørsel, det er de to mest sentrale parameterne i enhver bransje.
For transportbransjen snakker vi om gods som skal fraktes – og ledig kapasitet til å frakte det.
I samarbeid med TimoCom presenterer vi nå transportbarometeret, som viser nettopp dette.
Til venstre for pilen finner du mengden utlyste godsoppdrag. Til høyre for pilen finner du innmeldt ledig transportkapasitet.
Optimalt sett burde forholdet være 50/50. Da er det akkurat like mye gods som skal fraktes som biler som kan frakte dette.
Men slik er det sjelden.
Barometeret viser oftest en overvekt den ene eller den andre veien. Og om markedet er gunstig for transportørene på en strekning, kan returstrekningen vært et dårlig marked.
Underlaget for transportbarometeret er innmeldte behov og kapsitet i TimoComs fraktdatabase som daglig registrer hundretusenvis av fraktoppdrag over hele Europa.
Les også: