-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Kjører helelektrisk i Oslo
DB Schenker har nylig mottatt 17 MAN eTGE elektriske varebiler for bruk i bydistribusjon. Dermed skal de klare all varedistribusjon i Oslo med null lokale utslipp.

De 17 kommer i tillegg til åtte tilsvarende biler levert i mai 2019.
DB Schenkers mål om å løse all varedistribusjon i Oslo med null lokale utslipp fra kjøretøyene skal dermed være nådd.
Ved etableringen av Oslo City Hub, og en 100 prosent omlegging fra diesel til elektrisk, har Oslo ifølge transport- og logistikkselskapet fått en miljøgevinst på cirka 400 tonn CO2 i reduksjon pr. år.
Konsernet opplyser videre at de har et mål om 100 prosent elektrisk distribusjon i alle større norske byer, og at de vil fortsette investeringene i elektriske nyttekjøretøy inntil dette er oppnådd.
Som YrkesBil tidligere har omtalt har DB Schenker i Norge også investert i åtte elektriske Fuso e-Canter og elektriske lastebiler fra Volvo.
Alle tiltakene er ledd i DB Schenker-konsernets globale målsetting om 100 prosent utslippsfri bydistribusjon innen 2030, står det i en pressemelding fra DB Schenker.