-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
TGE øker utvalget
Det kan virke som MAN skal lage TGE-duplikater i alle klasser. De har vist to persontransport-versjoner av sin Crafter de siste ukene.
Volkswagen har vist flere forskjellige minibuss-versjoner av sin nye Crafter.
MAN skal åpenbart ikke være noe dårligere.
Luksuriøst
For et par uker siden viste de en modell med masse glass og et luksuriøst konferanse-interiør.
Den bilen var et resultat av et engangs samarbeid mellom et av MANs sørlige salgsdistrikt og fabrikken Bus Modification Center i Plauen. Resultatet var åpenbart så bra at MAN-senteret i München har bestilt to slike til.
Men mens denne bare er tilgjengelig for helt spesielle kunder har man bestemt seg for at en taxi/limo-utgave skal inn i utvalget som en fast katalog-modell.
Denne modellen er også et resultat av innsatsen til BMC i Plauen, som ellers stort sett driver med teambusser for fotballklubber eller for pop-grupper, men som altså nå har konstruert en modell som skal bygges i serie.
10.000 Euro ekstra
I forhold til en standard-plattform har denne versjonen fått et eget gulv med innebygde skinner for setene. «Sitte-elementene» (BMC-navn for seter) veier ca. 20 kg/stk, er enkle å klipse på plass (eller ta ut) og de lar seg skyve på.
Den andre store modifikasjonen, som er med på å forklare 10.000 Euro ekstrapris, er fjernstyrt dør med stigtrinn som felles ut og inn elektrisk.
Ellers følger man den komplette TGE-oppskriften her, med for- eller firehjulsdrift, 6 trinns manuell eller 8 trinns automat og fire forskjellige motorer.
Neste år skal denne være på markedet.