-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Toyota vurderer fortsatt å ta hydrogenbuss til Norge
Toyota Norge AS har tidligere snakket om å ta den tunge bussen fra Caetano, med Toyotas brenselceller, til Norge. Det er fremdeles aktuelt.
– Planen var egentlig å ha den i Norge noen uker i 2022 for å demonstrere til aktuelle kunder, men det ble ikke noe av. Nå er ambisjonen å få til dette i 2023, fortrinnsvis i løpet av vinteren eller tidlig på vårparten.
Det sier Espen Olsen, informasjonssjef i Toyota Norge, til YrkesBil i det årlige importørintervjuet.
Han forteller om stor interesse.
– Per i dag er det snakk om bybusser, men de jobber også med Inter City- og langdistansebusser som skal være klare i 2025. Der ser vi et potensiale for hydrogen. Caetano har ambisjon om å komme inn i det norske markedet, og vår rolle er i første omgang å fasilitere.
– Hvorfor er dette interessant for dere?
– Toyota har varslet at de vil komme med flere person- og varebiler som kan kjøres på hydrogen i tiden fremover. Vi ser dette i sammenheng når vi jobber med bussene fra Caetano, med tanke på utbygging av en fylleinfrastruktur for hydrogen. Vi er også med i H2 Trucks-prosjektet som jobber for dette, sier Olsen.
