-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Thermo King avslørte Renault-hemmelighet
Kollega Torstein Magelssen i YrkesBil er på presseseminar med Thermo King i Spania. Der satte han i morges kaffen i halsen.
Thermo King er stort USA-basert selskap som driver med kjøleteknikk for transportbransjen, det være seg skip, containere eller biler. Direktør Pascal Richard holdt under fanen From farm to fork, et foredrag som omhandlet viktigheten av den uavbrutte kuldekjede.
Samtidig presenterte han et nytt, avansert klimaanlegg for førerhus med betegnelse MOPACC (Mobile Power and Automatci Climate Control), det første i Europa som varmer og kjøler førerhuset basert på egen dieselvarmer. Systemet - fortalte han - vil bli tilgjengelig i nye Renault Magnum.
Hæ?? Sa de fremmøtte journalistene. Riktignok har ryktene lenge versert om en ny tungbil-serie fra Renault neste år, men den franske produsenten har selv enda ikke røpet noen detaljer. YrkesBil har omtalt ny Renault Magnum tidligere. Det forventes at modellserien skal utstyres med Volvos D12 drivlinje etter at Volvo nå har overtatt Renault lastebiler.
Men vi kan vel allerede nå konstatere at den får et behagelig og miljøvennlig inneklima.