-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter

BYD med elektrisk pickup
Med det de kaller «offisielle spionfotos» gir Chinapev.com oss nye detaljer om BYD sin kommende pick up. En bil de regner med vil bli litt større enn en Toyota Hilux.
Det er åpenbart av bildene at BYD har forstått det maskuline og tøffe off-road designspråket med muskelbølger over hele kroppen og klart definerte linjer.
En massiv grill gir også inntrykk av at den mener alvor og støtfangeren foran ser definitivt ut som den er bygget for å tåle støt.

Dobbeltkabin med to seterader, og bilen på bildet har rails på taket og side-deflektorer forrest på planet som brukes til hva? Hindre trekk inn i førerhuset hvis bakruta kan senkes?

Også bakfra har den det samme bestemte utseendet, med baklys som har samme 8-talls tema som de doble lyktene foran.
Det snakkes om to drivlinjer. En plug-in hybrid som skal kunne klare 800 – 1.200 km, der elektrisk rekkevidde er på ca. 100. Den batterielektriske utgaven skal kunne klare ca. 600 km.
Når det gjelder andre spesifikasjoner har det vært nevnt en aktiv, hydraulisk opphengning, et headup display fra Huawei, et innvendig bakspeil som kan streame og andre funksjoner som ikke akkurat er hverdag på en pickup.
Bilen er utviklet for et globalt marked, skal lanseres i Kina i år og kommer til å sendes oversjøisk kort tid etter.
