-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
BYD med elektrisk pickup
Med det de kaller «offisielle spionfotos» gir Chinapev.com oss nye detaljer om BYD sin kommende pick up. En bil de regner med vil bli litt større enn en Toyota Hilux.
Det er åpenbart av bildene at BYD har forstått det maskuline og tøffe off-road designspråket med muskelbølger over hele kroppen og klart definerte linjer.
En massiv grill gir også inntrykk av at den mener alvor og støtfangeren foran ser definitivt ut som den er bygget for å tåle støt.
Dobbeltkabin med to seterader, og bilen på bildet har rails på taket og side-deflektorer forrest på planet som brukes til hva? Hindre trekk inn i førerhuset hvis bakruta kan senkes?
Også bakfra har den det samme bestemte utseendet, med baklys som har samme 8-talls tema som de doble lyktene foran.
Det snakkes om to drivlinjer. En plug-in hybrid som skal kunne klare 800 – 1.200 km, der elektrisk rekkevidde er på ca. 100. Den batterielektriske utgaven skal kunne klare ca. 600 km.
Når det gjelder andre spesifikasjoner har det vært nevnt en aktiv, hydraulisk opphengning, et headup display fra Huawei, et innvendig bakspeil som kan streame og andre funksjoner som ikke akkurat er hverdag på en pickup.
Bilen er utviklet for et globalt marked, skal lanseres i Kina i år og kommer til å sendes oversjøisk kort tid etter.
LES OGSÅ:
-
Elektrisk pickup: Lover «alt» som forventes av en yrkesbil
-
Defender vare? Hvorfor ikke pickup?
-
Årets prisdryss for nyttekjøretøy
-
Ny generasjon Hilux: Helelektrisk pickup som skal tåle «alt»
-
Dette sier Hilux-ingeniørene om hengervekt og rekkevidde
-
Lover det beste fra to verdener
-
Pickupsalget ned – Ford opp
-
Pickup plugget for miljøet
-
Skoda-pickup for Tour de France
-
Nå kommer Maxus eTerron 9 til Norge