-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
![Sannsynligvis får vi se denne i Norge etter hvert også.](https://image.yrkesbil.no/4090923.webp?imageId=4090923&width=960&height=548&format=jpg)
BYD med elektrisk pickup
Med det de kaller «offisielle spionfotos» gir Chinapev.com oss nye detaljer om BYD sin kommende pick up. En bil de regner med vil bli litt større enn en Toyota Hilux.
Det er åpenbart av bildene at BYD har forstått det maskuline og tøffe off-road designspråket med muskelbølger over hele kroppen og klart definerte linjer.
En massiv grill gir også inntrykk av at den mener alvor og støtfangeren foran ser definitivt ut som den er bygget for å tåle støt.
![BYD med elektrisk pickup](https://image.yrkesbil.no/4090922.webp?imageId=4090922&width=960&height=548&format=jpg)
Dobbeltkabin med to seterader, og bilen på bildet har rails på taket og side-deflektorer forrest på planet som brukes til hva? Hindre trekk inn i førerhuset hvis bakruta kan senkes?
![BYD med elektrisk pickup](https://image.yrkesbil.no/4090921.webp?imageId=4090921&width=960&height=548&format=jpg)
Også bakfra har den det samme bestemte utseendet, med baklys som har samme 8-talls tema som de doble lyktene foran.
Det snakkes om to drivlinjer. En plug-in hybrid som skal kunne klare 800 – 1.200 km, der elektrisk rekkevidde er på ca. 100. Den batterielektriske utgaven skal kunne klare ca. 600 km.
Når det gjelder andre spesifikasjoner har det vært nevnt en aktiv, hydraulisk opphengning, et headup display fra Huawei, et innvendig bakspeil som kan streame og andre funksjoner som ikke akkurat er hverdag på en pickup.
Bilen er utviklet for et globalt marked, skal lanseres i Kina i år og kommer til å sendes oversjøisk kort tid etter.
![BYD med elektrisk pickup](https://image.yrkesbil.no/4090924.webp?imageId=4090924&width=960&height=548&format=jpg)
LES OGSÅ:
-
Kia kunstneriske pickup
-
Isuzu D-MAX som el-truck
-
På finessejakt i den nye Tacoma
-
Monster-truck på alvor
-
Pickup fra Fiat med kinesiske røtter
-
Prisbomber fra KGM
-
Tøffing fra Isuzu og Arctic Trucks
-
Ford presenterer Ranger med plug-in teknologi
-
Hilux på hydrogen med 600 km rekkevidde
-
Prøvekjørt: Ny AmarokVWs sørafrikanske Ford