-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
BYD med elektrisk pickup
Med det de kaller «offisielle spionfotos» gir Chinapev.com oss nye detaljer om BYD sin kommende pick up. En bil de regner med vil bli litt større enn en Toyota Hilux.
Det er åpenbart av bildene at BYD har forstått det maskuline og tøffe off-road designspråket med muskelbølger over hele kroppen og klart definerte linjer.
En massiv grill gir også inntrykk av at den mener alvor og støtfangeren foran ser definitivt ut som den er bygget for å tåle støt.
Dobbeltkabin med to seterader, og bilen på bildet har rails på taket og side-deflektorer forrest på planet som brukes til hva? Hindre trekk inn i førerhuset hvis bakruta kan senkes?
Også bakfra har den det samme bestemte utseendet, med baklys som har samme 8-talls tema som de doble lyktene foran.
Det snakkes om to drivlinjer. En plug-in hybrid som skal kunne klare 800 – 1.200 km, der elektrisk rekkevidde er på ca. 100. Den batterielektriske utgaven skal kunne klare ca. 600 km.
Når det gjelder andre spesifikasjoner har det vært nevnt en aktiv, hydraulisk opphengning, et headup display fra Huawei, et innvendig bakspeil som kan streame og andre funksjoner som ikke akkurat er hverdag på en pickup.
Bilen er utviklet for et globalt marked, skal lanseres i Kina i år og kommer til å sendes oversjøisk kort tid etter.
LES OGSÅ:
-
Isuzu D-MAX som el-truck
-
På finessejakt i den nye Tacoma
-
Monster-truck på alvor
-
Pickup fra Fiat med kinesiske røtter
-
Prisbomber fra KGM
-
Tøffing fra Isuzu og Arctic Trucks
-
Ford presenterer Ranger med plug-in teknologi
-
Hilux på hydrogen med 600 km rekkevidde
-
Prøvekjørt: Ny AmarokVWs sørafrikanske Ford
-
Alphas truck er premiereklar