-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

BYD med elektrisk pickup
Med det de kaller «offisielle spionfotos» gir Chinapev.com oss nye detaljer om BYD sin kommende pick up. En bil de regner med vil bli litt større enn en Toyota Hilux.
Det er åpenbart av bildene at BYD har forstått det maskuline og tøffe off-road designspråket med muskelbølger over hele kroppen og klart definerte linjer.
En massiv grill gir også inntrykk av at den mener alvor og støtfangeren foran ser definitivt ut som den er bygget for å tåle støt.

Dobbeltkabin med to seterader, og bilen på bildet har rails på taket og side-deflektorer forrest på planet som brukes til hva? Hindre trekk inn i førerhuset hvis bakruta kan senkes?

Også bakfra har den det samme bestemte utseendet, med baklys som har samme 8-talls tema som de doble lyktene foran.
Det snakkes om to drivlinjer. En plug-in hybrid som skal kunne klare 800 – 1.200 km, der elektrisk rekkevidde er på ca. 100. Den batterielektriske utgaven skal kunne klare ca. 600 km.
Når det gjelder andre spesifikasjoner har det vært nevnt en aktiv, hydraulisk opphengning, et headup display fra Huawei, et innvendig bakspeil som kan streame og andre funksjoner som ikke akkurat er hverdag på en pickup.
Bilen er utviklet for et globalt marked, skal lanseres i Kina i år og kommer til å sendes oversjøisk kort tid etter.

LES OGSÅ:
-
Pickupsalget ned – Ford opp
-
Pickup plugget for miljøet
-
Skoda-pickup for Tour de France
-
Nå kommer Maxus eTerron 9 til Norge
-
– Forskjellsbehandling som kan koste oss millioner
-
Det beste fra to verdener
-
Oppgradert D-MAX
-
Fem stjerner til Maxus' nye pickup
-
Arbeidshester på prøve
-
Nye Hilux-varianter klare for bestilling