-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Hver bil sin Statoil-kopp
700.000 nordmenn har en Statoilkopp. Nå lanseres 2010-koppen og Statoil har en målsetting om en kopp i hver bil.
Statoil-koppen ble introdusert i 2003, og gir innehaver gratis kaffe eller annen varm drikke på alle Statoil-stasjoner i ett år.
Koppen var i 2009 vært fast inventar i hver fjerde nordmanns bil. Nå setter Statoil målet enda høyere.
Norge er et av verdens mest kaffedrikkende folk. Selv om koppen kan brukes på alle varme drikker, gikk det så mye som 25 millioner kopper med kaffe på stasjonene i fjor.
- Så langt i år ligger vi an til å drikke så mye som 4,5 millioner liter Statoil-kaffe, sier informasjonssjef i Statoil Norge, Pål Heldaas.
- For oss i Statoil er det uten tvil blitt vårt viktigste relasjonsbyggende tiltak mot kundene.
- Det er ingen tvil om at Statoilkoppen har blitt en del av mange nordmenns hverdag. Vi merker på tilbakemeldinger fra kunder at Statoilkoppen er mer enn en kopp, kundene engasjerer seg i alt fra utformingen av lokket, koppens design til selve kaffen.
- Årets lokk er blant annet vesentlig utbedret fra fjoråret basert på tilbakemeldinger fra kundene, så vi håper jo at så mange som mulig benytter seg av denne muligheten, sier heldaas
- Ønsker du likevel å skifte ut koppen til den nye, tar vi i mot gamle kopper og lokk på hver enkelt stasjon slik at disse resirkuleres på en god måte.
Kan velge
Nytt av året er at kunden ikke trenger å kjøpe ny kopp, det holder å bytte ut lokket.
Pris for 2010 koppen:
Ny kopp: kr 149
Nytt lokk: kr 99