HEMMELIGHETSFULL: – Den som lever får se. Følg nøye med, fortsettelse følger, sier Svenn-Åge Løkken, markedsdirektør for bussdivisjonen i Volvo Norge, på spørsmål om produktnyhetene som er varslet.
Foto: Brede Høgseth Wardrum
Store endringer – og nyheter – hos Volvo
Volvo Buses er nå i full sving med å endre forretningsmodellen, blant annet når det gjelder bussproduksjon. Samtidig varsles flere store nyheter neste uke.
– Totalmarkedet for busser i Norge i 2024 lander vel i
underkant av 500 ett sted. For Volvos del blir det – til oss å være – noe
beskjedent, på grunn av den pågående omleggingen av vår forretningsmodell, sier
Sven-Åge Løkken, markedsdirektør for bussvirksomheten i Volvo Norge AS.
Han viser da til den omleggingen Anna Westerberg, president
for Volvo Buses, varslet allerede for ett år siden, om at produsenten endrer
sin forretningsmodell i Europa og skal benytte seg av samme oppskrift som de
har på flere andre markeder.
Siste batch
Allerede betalende abonnent på papirutgaven?
Få digital tilgang uten ekstra kostnad
Registrer deg her
Gratis prøveperiode!
Få digital tilgang i 2 måneder
- helt uforpliktende
Registrer deg her
Har din prøveperiode gått ut?
Se våre alternativer for abonnement
Klikk her
Ønsker du abonnement for flere brukere kan du kontakte oss på e-post: abo@bilforlaget.no eller tlf: 23 03 66 00