-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Tre nye nyttekjøretøysentre
13. oktober åpner de tre første nye nyttekjøretøysentre fra VW i Trondheim, Oslo og Kristiansand.
Dette er starten på Harald A. Møllers spesialiseringsprogram, som totalt vil bestå av 14 spesialiserte forhandlere. VWs nyttekjøretøyavdeling har vært sterkeste merke i Norge i det siste, og har ambisjon om videre vekst.
- Det vil man ikke klare uten dedikerte medarbeidere og bilanlegg som er tilpasset kundenes krav til service og tjenester, sier Harald Frigstad, direktør for VW Nyttekjøretøy.
Les mer om varebil på yrkesbil.no/varebil.
De første forhandlerne som bygger egne Volkswagen Nyttekjøretøysentre er Møller Bil Trondheim, Møller Bil Ryen og Gumpens Auto Vest AS i Kristiansand.
Sentrene får egen inngang til Volkswagen Nyttekjøretøy, hvor utstillingsbiler, selgere og kundemottak med spesialiserte mekanikerteam i ryggen har fokus på nyttekjøretøykunder.
- Kundene på nyttekjøretøy har andre forventninger til oss enn personbilkundene. De har andre krav til service og tjenester og bilen er et nødvendig verktøy i hverdagen. Bilen er gjerne en arbeidsplass, og det stiller større krav til tilpasset utstyr og løsninger, sier Frigstad.
Tips YrkesBil på email: haakon@bilforlaget.no