-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Økende konkurranse får Nettbuss til å fusjonere
Nettbuss forbedret resultatene sine kraftig i 2014. Nå mener konsernet det er nødvendig å avvikle tre av sine regionselskaper og legge dem inn i Nettbuss AS.

2014 ble et godt år for rutebusselskapene i Nettbuss. De mer enn doblet sine samlede resultater, fra 31 millioner kroner i 2013 til 66 millioner kroner i fjor, viser en gjennomgang av tallene som YrkesBil har foretatt.
Den samlede resultatmarginen på 1,6 var også en bedring, men er imidlertid noe under bransjesnittet.
Fusjon
Nettbuss-konsernet har jevnlig omorganisert selskapsstrukturen sin. Nå skjer det igjen.
– Fra 1. januar 2016 avvikler Nettbuss selskapene Nettbuss Midt-Norge AS, Nettbuss Sør AS og Nettbuss Øst AS, og fusjonerer disse selskapene inn i Nettbuss AS. Årsaken til dette er en stadig økende konkurranse i anbudsmarkedet, og behov for å effektivisere de administrative funksjonene i selskapet, opplyser kommunikasjonssjef Dag Bones til YrkesBil.
Resultatforbedrende program
Årsaken til et bedret økonomisk resultat for Nettbusskonsernet i 2014 er i hovedsak at det ble igangsatt et resultatforbedrende program i 2013, ifølge Bones.
– Det har ført til bedre økonomisk resultat for konsernet. I tillegg har det vært store omstillinger i ekspressbussvirksomheten,opplyser han.