-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Daihatsu til Europa
Extol er navnet på den nye Daihatsuen, den er allerede lansert og priset i Storbritannia, og burde komme til andre europeiske markeder også, hvis fabrikken kan flytte rattet litt vestover.

Japanerne er trege på å utvikle nye varebiler for Europa. Toyotas HiAce begynner å bli svært gammel, og noen tydelig avløser er ikke å se.
Mens vi venter blåser Toyota-datteren Daihatsu opp sin gammel HiJet og erstatter den med noe fullstendig nytt. Extol er større i alle retninger, har vesentlig lenger akselavstand og større både lasteroms-mål og nyttelast. Men noe som utrolig nok er blitt mindre, er svingradiusen, med andre ord enda mer velegnet til bytrafikk.
Livligere er den også blitt. Den bruker 1,3 liters motoren til Yaris, som forresten bygges av Daihatsu.
Skyvedører på begge sider, løftbar bakdør har den, og på utstyrsiden finner vi blant annet kollisjonsputer på begge sider.