-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Ny Daihatsu til Europa
Extol er navnet på den nye Daihatsuen, den er allerede lansert og priset i Storbritannia, og burde komme til andre europeiske markeder også, hvis fabrikken kan flytte rattet litt vestover.

Japanerne er trege på å utvikle nye varebiler for Europa. Toyotas HiAce begynner å bli svært gammel, og noen tydelig avløser er ikke å se.
Mens vi venter blåser Toyota-datteren Daihatsu opp sin gammel HiJet og erstatter den med noe fullstendig nytt. Extol er større i alle retninger, har vesentlig lenger akselavstand og større både lasteroms-mål og nyttelast. Men noe som utrolig nok er blitt mindre, er svingradiusen, med andre ord enda mer velegnet til bytrafikk.
Livligere er den også blitt. Den bruker 1,3 liters motoren til Yaris, som forresten bygges av Daihatsu.
Skyvedører på begge sider, løftbar bakdør har den, og på utstyrsiden finner vi blant annet kollisjonsputer på begge sider.