-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Gasser på i Trondheim
NYE BUSSER: Mandag 23. august slippes 41 splitter nye gassbusser fra Solaris ut i Trondheimsrushet.

Det er mye som skal klaffe når busselskapet Team Trafikk og administrasjons-selskapet AtB i Trondheim setter i drift 41 gassbusser på en gang.
Det er for eksempel en helt annen og atskillig mer tidkrevende øvelse å fylle opp tankene i en gassbuss enn i en dieselbuss.
Til oppstart med den nye gassatsingen er derfor pumpeanlegget på Sorgenfri kraftig oppdatert.
Det er den lokale gasspesialisten Innogas på Tiller som har utvidet fyllekapasiteten til 20 busser av gangen. Solarisbussene tar snaut 1500 liter gass hver, som oppbevares i syv tanker på taket.
Når samtlige plasser er i bruk, regner man med å bruke fem timer på å fylle tankene. Ergo må bussene flyttes i løpet av natten for å få tanket alle til et dagsforbruk.
Heldigvis har jo busselskapet erfaring med gassdrift gjennom mer enn 20 år. Forrige leveranse var på fire gassbusser i år 2000, og disse er fortsatt i daglig drift.
Og gassen driver en 320 hesters Cummins CNG gassmotor. Sjåfører YrkesBil har snakket med roser motoren for sin kjørbarhet og komfort.
- Det er ingen forskjell fra å kjøre de vanlige dieselmotorene, sier sjåfør Marianne Aspås i Team Trafikk.
Busselskapet setter også i drift omtrent like mange busser fra Volvo, hvorav 10 hybridbusser.
Tips YrkesBil på email: haakon@bilforlaget.no