-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Mer gods fra øst
Lastebiltransporten av gods over den norske grensen økte med 6,7 prosent i 2007. Mens polske, danske, estiske og litauiske lastebiler økte med 18 prosent, økte norske med 9 prosent.

Det passerte mer enn 261 millioner tonn over gods den norske grensen i 2007. Det er 1,2 millioner tonn, eller 0,5 prosent, mer enn i 2006, viser tall fra SSB.
Disse tallene omfatter alle transportformer, også eksport av olje og gass med skip eller i rør. Lastebiltransporten utgjorde 14,8 millioner tonn. Av dette ble 12,1 millioner tonn fraktet med lastebiler som passerte grensen på vei. Resten var lastet på bil og/eller tilhenger som ble transportert med ferge.
Stabil norsk andel
Av godset som passerte grensen på vei, ble 46,4 prosent transportert med norske lastebiler i 2007. Dette er et halvt prosentpoeng mer enn i 2006.
Norske lastebilers andel av grensetransporten har holdt seg nokså stabil rundt 46 prosent siden 2003.
Svenske lastebiler sto for 30 prosent av transporten inn og ut av Norge. Også svenskenes andel av grensetransporten er nokså stabil.
Økning for polakker og baltere
Utenlandske biler importerer naturlig nok mer enn de eksporterer. De polske og baltiske bilene ser imidlertid ut til i større grad enn før å være i stand til å fylle opp bilen på hjemturen, idet økningen deres er størst på transport ut av Norge.
Størst økning i mengde gods fraktet over den norske grensen i 2007 har polske (+19%), danske (+12%), estiske og litauiske (+17%) lastebiler.
Tyske lastebiler står for 2,5 prosent av grensetransporten. For disse var det en nedgang i mengde gods på 6 prosent i 2007.
Polske og baltiske bilers andel av den norske grensetransporten utgjør fortsatt bare om lag 6 prosent til sammen.