-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Her er Oslos nye hydrogenbusser
I hydrogenbussprosjektet i Oslo har HyNor Oslo Buss delegert til Ruter å gjennomføre anskaffelsen av bussene. Leverandør av de fem første er nå valgt.
Ruter har på vegne av HyNor Oslo Buss-prosjektet, valgt leverandør av fem hydrogenbusser.
Det belgiske firmaet Van Hool ble valgt etter en tilbudskonkurranse.
Klikk her for å lese alt om Van Hool-hydrogenbussene hos Bussmagasinet.no!
De fem bussene skal drives i minimum 5 år/maksimum 10 år. Ruter forventer at hver buss går ca 20 000 driftstimer i den første 5-årsperioden, eller anslagsvis 400–450 000 kjørte km pr. buss.
Hydrogenbussene vil gå i ordinær rutetrafikk. I utgangspunktet vil hydrogenbussene bli brukt på linje 81A mellom Oslo og Akershus (Solli - Sofiemyr).
Hydrogenbussene skal være i drift senest fra 1. januar 2012.
Tips YrkesBil på email: haakon@bilforlaget.no