-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
5 dumperkasser på 15 aksler
Har du spesielle dumperønsker? Det er drømmejobben for en påbygger som Istrail, med egen dumper- og tilhengerfabrikk i Polen.
Torbjørn Winsnes i Istrail Ulefoss smilte nok ganske bredt da han for en stund tilbake mottok en samleordre på seks dumperbiler fra en og samme kunde.
Og kunden, det var transportselskapet Gunnar Knutsen AS på Nesbru i Asker.
Selskapet har tidligere både kjøpt Scania konseptdumpere med Istrail dumperkasser og fått påbygd chassiser hos Istrail.
- Men i den siste leveransen hadde firmaet noen ekstra ønsker, som er blitt utformet hos Istrail, forteller Winsnes.
Og spesialønsker er mulig for en påbygger som har sin egen dumper- og tilhengerfabrikk i Polen.
Leveransen fordeler seg med fem tre-akslede og en fire-akslet dumperbil, samt en to-akslet dumperkjerre. En av de tre-akslede bilene har fått en noe lettere dumperkasse i 1 mm tynnere plater enn normalt, ettersom den kun skal gå i lett gruskjøring.
Bunnramme og underside av dumperkassene har dessuten korrosjonsbeskyttelse i form av metallisering, som øker holdbarheten.
Gunnar Knutsen AS ble etablert i 1953. I dag har selskapet over 20 anleggsbiler med tilhengere. Dagens eiere er 2. generasjon i selskapet.