-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Skreddersydd for Sola
Sola og Solaris har funnet sammen om mer enn bare felles bokstaver.
ANBUD: Den fremmadstormende polske bussprodusenten Solaris har gjennom sitt norske importselskap Solaris Norge AS tatt mål av seg om å være ledende leverandør av flyplassbusser her til lands.
Som bildet viser har de akkurat levert en skreddersydd 12-meters-løsning til Avinor og Stavanger Lufthavn Sola. Fra før vil mange flyplasspassasjerer som reiser over Gardermoen være kjent med Solaris leddbusser der i gården.
På Sola var det ikke nødvendig med like stor kapasitet. Med utgangspunkt i en standard 12-meters lavgulvsbuss, som så har fått dørløsninger med 2+2+2 på høyre side og 2+2 på venstre side, har man kommet fram til en løsning begge parter synes fornøyd med så langt.
- Vi opplevde at Solaris ga god respons på våre krav og et sterkt ønske om å levere et kvalitetsprodukt til en fornuftig pris, opplyser saksbehandler Knut Haadem i Avinor.
Det hører med at i anbudet som ble utlyst 1. mars i år, ble vektingen satt til 40 % pris og 60 % kvalitet.
Avinor har for øvrig hatt stor tro på at en buss bygget på et standard chassis vil være den beste løsningen til formålet.
I den leverte bussen sitter en Paccar(DAF)-motor og girkasse fra Voith.
På bildet, fra overlevering i ruskevær, ser vi fra venstre ettermarkedssjef Helge Hansen i Solaris og Stein Ims fra Stavanger Lufthavn Sola.