-
Produksjonsleder
Møller Bil Skadesenter Alnabru
-
Bilmekaniker
Stårheim Bilverksted AS
-
Tekniker
Per Aaland A/S
-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
123-gramsvarebilen
Og sannelig, hakk i hæl etter nye Expert, kommer også ny Partner fra franske Peugeot. Med særdeles lavt utslipp til varebil å være

Også nye Partner bør helst kalles en «mild facelift».
Fronten på Partner er i likhet med storebror oppdatert til nyere Peugeot-design.
Men det som vil ha betydning, er de høyst drivstoffeffektive motorene. Som igjen betyr lavt Co2-utslipp. Og som på sin side betyr lavere avgifter.
Dette er ekte vinn-vinn: Lavere innkjøpspris, lavere driftskostnader.
Mest nøysomme motoralternativ har nå et utslipp på 123 gram Co2 per kilometer på 1,6-litersdieselen. Det tilsvarer et forbruk på 0,47 liter per mil.
Tilsvarende endringer skjer med personbilutgaven Tepee.
OBS1 Hovedbildet ser ut som om det er tatt i paddocken på en eller annen europeisk racingbane, men det er selvsagt i et terminalområde.
OBS2 Bildene som viser luke i varebilveggen og seksseters crewcabversjon er selvsagt bare noe man kan drømme om i Norge.
OBS3 Partner er veldig tett beslektet med Citroen Berlingo. Hvilket betyr at Berlingo Airdream også kan tilby akkurat samme fine e-HDi-motor og utslippsnivå.