-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Scania igjen i tet
Volvo har ledet klart flest uker så langt i år, men Scania tok et kjempeløft rett før påske, og ligger nå over 10 biler foran Volvo på registreringsstatistikken.

Det er ganske enkelt en knallhard duell mellom de to svenske merkene, og i år kanskje tøffere enn på lenge.
Og det er ingen tvil om at prestisjen i å være største merke høyst sannsynlig er langt større enn gevinsten av de ekstra solgte bilene som må til.
Ulempen for lastebilselgerne i dette spillet er selvsagt at det tar lang tid før de konkret solgte bilene havner på den offisielle registreringsstatistikken fra OFV.
For oss utenfor er det imidlertid spenning å følge registreringene uke for uke. Og i uken før påske fikk Scania registrert 33 biler – over dobbelt så mange som Volvo.
Les også
Lastebilkostnadene opp 6,4 prosent
På plassene under de to kamphanene finner vi som vanlig Mercedes på klar 3. plass, og MAN på like klar 4. plass. Deretter kommer Iveco på 5., DAF på 6. og Renault på 7.
Ingen av de siste fem merkene utmerker seg. Statistikken gjelder alle lastebiler over 3,5 tonn.
Kilde: OFV as.