-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Seks elbusser fra Volvo til Drammen
Volvo Buss har fått en bestilling på seks elbusser av modellen Volvo 7900 Electric fra Brakar i Drammen.

Det skjer etter at kollektivtrafikkselskapet Brakar i Drammen valgte å kansellere sin avtale med den nederlandske elbusprodusenten Ebusco.
Ifølge Bussmagasinet er bakgrunnen at det oppsto tekniske komplikasjoner rundt samspill mellom buss og ladeinfrastruktur.
Nå har Brakar altså bestilt 6 elbusser fra Volvo Buss, og bussjef Svenn-Åge Løkken (bildet). Bussene skal leveres i januar 2019 og brukes på linje 51 mellom Drammen og Mjøndalen, opplyser Volvo i en pressemelding.
Elbussene selges som en komplett, nøkkelferdig løsning, hvor Volvo tar hånd om alt vedlikehold av både kjøretøy og batterier til en fast månedspris.
Bussene kan hurtiglades med såkalt «opportunity charging», via ladestolper ved busstoppene. Ladestasjonene, som leveres av Siemens, er allerede på plass. De er basert på det åpne grensesnittet «OppCharge», noe som innebærer at de også kan brukes av elektriske busser fra andre produsenter.
Bussene kommer til å gå på fornybar energi. Energiforbruket for Volvos elbusser er cirka 80 prosent lavere enn for tilsvarende dieselbusser.
Volvos elektriske busser er tidligere solgt til blant annet Trondheim, Malmö, Luxemburg, Harrogate i England og InoWroclaw i Polen.