-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Tettere blant pickupene
SsangYong har jobbet med pickuper omtrent like lenge som merket har vært i Norge. Og de første kom for 30 år siden.
![Tettere blant pickupene](https://image.yrkesbil.no/124645.webp?imageId=124645&width=960&height=496&format=jpg)
Musso er det sikkert mange som husker. Den kom som pickup. Det samme gjorde Actyon litt senere.
Og nå er den indisk eide korea-produsenten i gang med en ny generasjon Actyon Sport.
Den skal vises på Geneveutstillingen om to måneder, men bilde av den er allerede sluppet og det er vel veldig sannsynlig at det er den dobbeltkabinen de viser oss som vil være aktuell for Norge.
I BILs lanseringskalender står det forresten at den skal debutere i mai.
Som kjent har merket en ny importør i Norge nå, men det er ikke det eneste eksemplet på ny innsats fra SsangYong. I fjor satte de ny produksjonsrekord, 144.000 biler – der riktignok bare snaue 40.000 gikk til eksport.
De er imidlertid ganske sikre på at den nye pickupn skal bidra både til høyere produksjonstall og større eksportvolum.
Dagens utgave stammer fra 2012 og begynner selvfølgelig å merke alderen. Den kommende versjonen er bygget på den nye Rexton-plattformen som åpenbart er mottatt med begeistring av dem som har prøvd den. Selv om noen har klagd over litt for beskjeden motor.
Fremdeles er det Mercedes-minner i den avdelingen. 2,2 liters 181 hesters dieselmotoren er koblet til en syv trinns automat som til og med er Mercedes-bygget.
Flere detaljer etter Geneve.
Og dermed har vi enda en deltaker i det stadig tettere pickup-segmentet her hjemme.