-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Verdens største buss
Volvos nye superbuss er 30 meter lang og kan frakte 300 passasjerer.

Grand Arctic 300 er navnet på verdens største busschassis, som ble lansert av Volvo på utstillingen FetransRio i Brasil denne uken.
Den dobbeltleddede bussen har en kapasitet på 10 personer per meter, og erstatter tre «standard» busser.
Utviklingen av bussmodellen har skjedd i Brasil og den er laget med tanke på høykapasitets transportsystemer hvor busser kjører på separate veier, såkalt Bus Rapid Transit (BRT).
Poenget er å få ned antall kjøretøy, for å øke gjennomsnittshastigheten i transportsystemet og redusere utslippene.
– Vi er ledende innen kjøretøyer for høykapasitets transportsystemer, BRT, og nå introduserer vi verdens største busschassis. Denne bussen vil sørge for mer effektive transportsystemer, og tilby høyere kvalitet for passasjerene og forbedre kostnadseffektivitet for operatørene, uttaler sjefen for Volvo Bus Latin America, Fabiano Todeschini.
På utstillingen viser Volvo også frem en ny femdørs leddbuss på «kun» 22 meter. Super Arctic 210 kan som navnet tilsier ta 210 passasjerer.
Volvo har levert over 4.000 busser til BRT-systemer i Curitiba, Bogotá, Guatemala City, Mexico City, Santiago de Chile og San Salvador.